اخبار کسب و کار

ادای دین صدها نوازنده به گروه ای‌سی/دی‌سی

رسانه نوا – در سیدنی ۴۵۷ گیتاریست دور هم گرد آمدند و قطعۀ «بزرگراهی به جهنم» از گروه ای‌سی/دی‌سی را همراه با هم نواختند.

این گروه عظیم روز یکشنبه در فستیوال گیتار سیدنی دور هم جمع شدند تا رکورد ثبت شدۀ پیشین را بشکنند؛ رکورد بیشترین نوازندگان گیتار الکتریک که همزمان قطعه‌ای را نواخته‌اند. پیش از این یک بار در سال ۲۰۱۳ در هند ۳۶۸ گیتاریست قطعه‌ای را با هم نواخته بودند.

البته شکستن این رکورد هنوز توسط گینس تائید و ثبت نشده است و لازم است این نهاد آن را تائید کند و این کار ممکن است بیش از شش هفته به طول بیانجامد.

در طول این اجرا هر کدام از گیتاریست‌ها امپلیفایر و باتری مخصوص به خود داشتند و گروه استرالیاییِ کُربویز لاین‌های وکال و درامز را برای همه اجرا می‌کرد.

تاتیانا مرچنت یکی از سخنگویان این رویداد به اسوشیتد پرس گفت: «آنها همه امپ‌های کوچکی بودند اما بالاخره توانستند آن صدا را بسازند…. جو فوق‌العاده‌ای بود.»

این رویداد در حالی به یکی از قطعات گروه ای‌سی‌دی‌سی پرداخت که شایعاتی مبنی بر انتشار آلبوم جدیدی از این گروه افسانه‌ای به گوش می‌رسد.
اینطور که به نظر می‌رسد ممکن است اعضای گروه یک بار دیگر برای ضبط آلبوم جدیدی دور هم جمع شوند. در واقع این گمانه‌زنی‌ها زمانی قوت گرفت که برایان جانسون و فیل راد اعضای سابق این گروه در ونکور در کنار یکدیگر دیده شدند، شهری که تمام آلبوم‌های گروه ای‌سی‌دی‌سی طی دو دهه در آن ضبط شده است.

نوشته ادای دین صدها نوازنده به گروه ای‌سی/دی‌سی اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا