اخبار کسب و کار

سایت اپل اسامی آیفون‌های ۲۰۱۸ را لو داد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سال گذشته، اپل نام آیفون X (که ۱۰ خوانده می‌شود) را برای گوشی شاخص خود انتخاب کرد. طبق شایعاتی که چندی پیش منتشر شد، مدیران اپل زمان زیادی را برای نامگذاری آیفون های ۲۰۱۸ صرف کرده‌اند که این نامگذاری ارتباط مستقیمی با عنوان آیفون X داشته باشد. مطابق معمول، شایعات زیادی در مورد اسامی آیفون‌های ۲۰۱۸ منتشر شد که در شایعات اولیه آمده بود این گوشی‌ها عناوین آیفون ۹، آیفون‌ Xs و آیفون‌ Xs پلاس را بر پیشانی خود خواهند داشت. اما کمی بعد، منابع مختلف اعلام کردند که بزرگ‌ترین آیفون از عنوان Xs Max بهره می‌برد و در مورد ارزان‌ترین آیفون ابتدا نام Xc و سپس Xr مطرح شد. در هر صورت باید بگوییم که در این رابطه گزارش‌های ضد و نقیض زیادی منتشر شده است.

طبق این کدها، در مراسم امشب آیفون‌ Xr، آیفون‌ Xs و آیفون‌ Xs Max رسما معرفی می‌شوند.

حالا که تا چند ساعت دیگر این گوشی‌ها رونمایی می‌شوند، برخی از افراد موفق شده‌اند در کدهای HTML سایت اپل، اسامی این گوشی‌ها را پیدا کنند. طبق این کدها، در مراسم امشب آیفون‌ Xr، آیفون‌ Xs و آیفون‌ Xs Max رسما معرفی می‌شوند. البته اپل مطابق رسم هرساله خود، در حال حاضر این سایت را غیرفعال کرده تا بعد از معرفی جدیدترین محصولات خود، آن را دوباره فعال کند. در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌های مربوط به این کدها را ببینید که در این خطوط نام آیفون‌های جدید مشخص شده است.

علاوه بر این موضوع، یکی از سایت‌ها تصویری از کدهای HTML این سایت را منتشر کرده که در آن می‌توانیم مشخصات مدل‌های مختلف سری چهارم اپل واچ را مشاهده کنیم. تا به امروز، ساعت‌های هوشمند اپل واچ در دو مدل ۳۸ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری روانه‌ی بازارها می‌شدند. اما حالا طبق این اطلاعات لو رفته، می‌توانیم انتظار معرفی سری چهارم اپل واچ در اندازه‌های ۴۰ میلی‌متری، ۴۲ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری را داشته باشیم. علاوه بر این، طبق اخبار موثقی که قبلا منتشر شده، نمایشگر این ساعت‌ها از حاشیه‌ی کمتری بهره می‌برند.

آیفون

منبع: Phone Arena

The post سایت اپل اسامی آیفون‌های ۲۰۱۸ را لو داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا