اخبار کسب و کار

Hollow Knight تا دو هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

استودیوی بازی‌سازی Team Cherry، سازنده‌ی بازی معروف و مستقل Hollow Knight تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان این بازی را مشخص کرده است. زمان زیادی هم تا عرضه‌ی این نسخه‌ها فاصله نداریم. قرار است نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بازی Hollow Knight در روز ۲۵ سپتامبر عرضه شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Hollow Knight

بازی‌کننده‌های پلی‌استیشن۴ که مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند این نسخه‌ی جدید از بازی که Hollow Knight: Voidheart Edition نام گرفته است را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

بازی Hollow Knight سال گذشته روی کامپیوتر عرضه شد و بازخوردهای بسیار خوبی از بازی‌کننده‌ها گرفت. با این حال، عرضه‌ی این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ در چند ماه پیش بود که منجر به محبوبیت بسیار بالای این بازی شد.

نسخه‌ی Voidheart Edition بازی Hollow Knight شامل تمام محتوای دانلودی آن است؛ البته محتوای دانلودی این بازی در طول یک سال گذشته کاملا به صورت رایگان عرضه شده بودند. چهار بسته‌ی الحاقی Hidden Dreams، The Grimm Troupe، Lifeblood و Godmaster در طول یک سال گذشته برای بازی عرضه شدند و مناطق جدید و آیتم‌ها و غولاخرهای زیادی به بازی اضافه کردند.

سازندگان بازی Hollow Knight گفته‌اند که یک نسخه‌ی فیزیکی هم از بازی عرضه خواهند کرد. عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و طبق گفته‌ی Team Cherry بازی‌کننده‌ها می‌توانند در بهار سال آینده آن را تهیه کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر Hollow Knight: Voidheart Edition را ببینید.

دانلود

  • mp4

The post Hollow Knight تا دو هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا