اخبار کسب و کار

تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در هفته‌های آینده، دو گوشی میان‌رده گلکسی J6 Prime و J4 Prime روانه‌ی بازار می‌شوند. طبق گزارش‌های منتشر شده، شاید این دو گوشی در برخی از بازارها تحت عنوان J4 پلاس و J6 پلاس معرفی شوند. در چند هفته گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی در مورد ویژگی‌های گلکسی J6 Prime منتشر شده اما این اولین باری است که می‌توانیم تصاویر رندر این گوشی را مشاهده کنید. سایت‌های Onleaks و ۹۱Mobiles ساعاتی پیش اولین تصاویر و ویدیوی رندر ۳۶۰ درجه‌ای این گوشی را منتشر کردند.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی از صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید ویدیو رندر این گوشی را مشاهده کنید.

دانلود

  • mp4

برخلاف بیشتر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، گفته می‌شود گلکسی J6 Prime مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود که به احتمال زیاد در پشت گوشی تعبیه نشده بلکه به نظر می‌رسد در سمت راست این گوشی قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین دوگانه مجهز به فلش LED و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ است که در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. این گوشی از اندروید اوریو بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

منبع: Phone Arena

The post تصویر و ویدیوی رندر گوشی گلکسی J6 Prime منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا