اخبار کسب و کار

نام آیفون ۶.۱ اینچی LCD چه خواهد بود؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

دو روز دیگر آیفون های ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند و به همین خاطر حجم خبرهای مربوط به این گوشی‌ها تا حد زیادی افزایش یافته است. چیزی که در مورد این مراسم می‌توان با قاطعیت گفت، این است که شاهد رونمایی از سه گوشی خواهیم بود که یکی از آن‌ها تحت عنوان آیفون Xs جانشین مستقیم آیفون X خواهد بود.

با این حال، با وجود اینکه زمان زیادی به رونمایی از این آیفون‌ها باقی نمانده، هنوز مطالب ضد و نقیض زیادی در مورد اسامی دو آیفون‌ دیگر گفته می‌شود. هفته‌ی پیش، گزارش جدیدی منتشر شد که بر اساس آن، آیفون‌ ۶.۵ اینچی که بزرگ‌ترین آیفون‌ ۲۰۱۸ خواهد بود، عنوان آیفون Xs Max را بر پیشانی خود دارد و برخلاف محتوای دیگر گزارش‌های منتشر شده، شاهد بهره‌گیری از عنوان «پلاس» نخواهیم بود. با توجه به اینکه این گوشی قرار است رکوردار بزرگ‌ترین نمایشگر در بین آیفون‌ها باشد، چنین نامگذاری‌ای منطقی جلوه می‌کند. اما در مورد نام آیفون‌ ۶.۱ اینچی که برخلاف دو گوشی دیگر مجهز به نمایشگر LCD است چه می‌توان گفت؟

تا همین چند روز پیش، سایت‌ها از این آیفون‌ به‌عنوان آیفون‌ XE یاد می‌کردند که اشاره به نام آیفون SE دارد. با این حال، تصویری از جلسه یکی از اپراتورهای مخابراتی چینی منتشر شده که در این تصویر، می‌توانیم عنوان آیفون‌ XC را مشاهده کنیم که ما را به یاد آیفون‌ ۵C در سال ۲۰۱۳ می‌اندازد. نکته‌ی جالب توجه این جلسه این است که از آیفون ۶.۵ اینچی به‌عنوان آیفون XS Plus یاد شده نه آیفون‌ Xs Max که اخیرا در گزارش‌ها مطرح شده است.

مطالب ضد و نقیض به همینجا محدود نمی‌شود. ساعاتی پیش بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن، اپل برای آیفون‌ ۶.۱ اینچی عنوان آیفون Xr را انتخاب کرده که این نام‌گذاری هیچ‌گونه ارتباطی به رسوم نامگذاری اپل ندارد. بخشی از این توجه زیاد به این گوشی، به قیمت آن برمی‌گردد. بر اساس گزارش‌ها، این آیفون از طراحی کم‌حاشیه و سیستم فیس آی‌دی بهره می‌برد و با قیمت حدودا ۶۵۰ دلاری روانه بازار می‌شود. اگر این گوشی کیفیت مناسبی داشته باشد، بدون شک از بین آیفون‌های ۲۰۱۸ توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در هر صورت دو روز دیگر تمام این بحث و گمانه‌زنی‌ها به پایان می‌رسد و می‌توانیم از ویژگی‌ها و نام‌های این گوشی‌ها خبردار شویم.

منبع: Gizmodo

The post نام آیفون ۶.۱ اینچی LCD چه خواهد بود؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا