اخبار کسب و کار

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های تازه‌نفس اندروید و iOS

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

روزانه هزاران اپلیکیشن جدید در اپ استور و پلی استور عرضه می‌شود که مطمئنا تعدادی از آن‌ها جذاب هستند و از مشخصه‌های قابل توجهی بهره می‌برد. در این مطلب به‌صورت مختصر و مفید به تعدادی از جدیدترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS می‌پردازیم که ارزش حداقل یک‌بار امتحان کردن را دارند.

سرگرمی

DailyFocus (iOS) به‌صورت روزانه ترفندها و توصیه‌هایی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد که با رعایت آن‌ها می‌توان مهارت‌های عکاسی را بهبود بخشید.

The Scoremaster (iOS) اپلیکیشن جالبی است که مشخصا برای ثبت امتیازهای مربوط به بورد گیم‌ها و بازی‌های این‌چنینی طراحی شده است و می‌توان آن را جایگزین قلم و کاغذ کرد.

OneCast (iOS) به شما اجازه می‌دهد که محتوای کنسول ایکس‌باکس وان را بر گجت iOS خود استریم کنید. هرچند برای انجام این کار باید هر دوی این گجت‌ها به وای‌فای خانگی وصل باشند، اما در مواقعی که به تلویزیون موجود در خانه دسترسی ندارید، می‌توانید از این روش بهره ببرید.

AR Stickers: Stranger Things (اندروید) و The Last Jedi (اندروید) اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده‌ای هستند که با استفاده از آن می‌توانید آواتارهای مربوط به این فیلم و سریال را بر محیط اطراف خود قرار دهید و از طریق صفحه‌نمایش گوشی آن‌ها را مشاهده کنید.

شبکه‌های اجتماعی

Indivius (iOS) یک شبکه‌ی اجتماعی جالب است که به کاربران اجازه می‌دهد با افرادی که در مورد موضوعات پر مناقشه نظرات گوناگونی دارند، به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

Pro Analytics (iOS) آمار جالبی را در مورد اکانت اینستاگرام شما ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توانید ببینید که کدام عکس‌ها محبوب‌ترین بوده‌اند، چه کسانی بیشتر لایک را می‌زنند و بیشتر کامنت‌ها را می‌نویسند، همچنین آمار رشد اکانت خود را هم می‌توانید مشاهده کنید و دیگر موارد این‌چنینی. هرچند این اپلیکیشن قابلیت‌های گسترده‌ای ندارد، اما رابط کاربری ساده و جذابی دارد و از این مهم‌تر، رایگان است.

Poppinz (iOS | اندروید) یک اپلیکیشن تقویم است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید رویدادهای خانوادگی را برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های تقویم جداگانه نداشته باشید، می‌توانید یک بخش جداگانه برای کارهای شخصی خودتان ایجاد کنید.

سلامتی

Pinto (iOS) به شما کمک می‌کند که برنامه غذایی مناسبی را برای نیازهای شخصی خود تنظیم کنید و سپس با استفاده از آن می‌توانید این رژیم غذایی را پیگیری کنید.

FoodVision (iOS) یک اپلیکیشن هوش مصنوعی است که با استفاده از دوربین گوشی می‌تواند انواع و اقسام غذاها را شناسایی کند و در نهایت اطلاعاتی مانند میزان چربی و موارد این چنینی مربوط به غذا و خوراکی موردنظر را ارائه می‌دهد.

Digital Wellbeing (اندروید) اپلیکیشن گوگل است که با استفاده از آن می‌توانید میزان استفاده از گوشی خود را بررسی کنید. در حال حاضر این اپلیکیشن در مرحله بتا قرار دارد و تنها کاربران اندروید ۹ می‌توانند از آن استفاده کنند.

ابزار

Cinder (iOS) به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع و بسیار راحت فهرست مخاطبین گوشی خود را پاک‌سازی کنید. این اپلیکیشن هرکدام از این مخاطبین را به‌صورت کارت به نمایش درمی‌آورد و با سوایپ به چپ آن‌ها پاک می‌شوند و با سوایپ به راست باقی می‌مانند. قبل از نهایی کردن حذف هم برای محکم‌کاری می‌توانید بار دیگر به مخاطبین حذف شده نگاهی بیندازید.

HiHello (اندروید) به‌نوعی می‌تواند کارت ویزیت دیجیتالی ایجاد کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات مختلفی را درون یک QR code جای دهید و برای افرادی که خواهان تماس با شما هستند، این کارت ویزیت دیجیتالی موجود در گوشی خود را نشان می‌دهید تا آن‌ها این کد را اسکن کنند و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

Power Shade (اندروید) هم یک اپلیکیشن جذاب برای شخصی‌سازی کردن شکل و شمایل نوتیفیکیشن‌ها است. با استفاده از آن می‌توانید رنگ‌ها، میزان شفافیت و حتی ظاهر کلی آن‌ها را تغییر دهید. اگر نوتیفیکیشن‌های رابط کاربری اندروید گوشیتان مطابق سلیقه شما نیست، با بهره‌گیری از این اپلیکیشن به‌راحتی می‌توانید ظاهر آن را شخصی‌سازی کنید.

Shorty (اندروید) به کاربران این امکان را می‌دهد که تقریبا برای هر فایل یا URL یک میان‌بر در هوم اسکرین ایجاد کنند. با استفاده از این برنامه، می‌توان برای اپلیکیشن‌هایی مانند Digital Wellbeing که آیکون جداگانه ندارند، در صفحه اصلی میان‌بر تعبیه کرد تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد.

ابزار موسیقی

AudioLayer (iOS) یک اپلیکیشن پیشرفته است که می‌توان با استفاده از هزاران سمپل آماده یا ابزارهای دیگر، آهنگ‌های جذابی را خلق کرد.

Ribin (iOS) به کاربران اجازه می‌دهد که بدون داشتن سواد موسیقیایی و تنها با ضربات انگشتان خود، آهنگ‌های قابل توجهی را خلق کنند.

Beat Maker Pro (اندروید) یک اپلیکیشن DrumPad محسوب می‌شود که با ترکیب چندین سمپل می‌توانید انواع و اقسام آهنگ‌ها را ضبط کنید. برای افرادی هم که نسخه پولی این اپلیکیشن را خریداری کرده‌اند، هر هفته سمپل‌های جدیدی ارائه می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post معرفی بهترین اپلیکیشن‌های تازه‌نفس اندروید و iOS appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا