اخبار کسب و کار

شما بگویید؛ از رویداد ۲۱ شهریور اپل چه انتظاری دارید؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چهارشنبه شب این هفته، مراسم مهمی در مقر اصلی شرکت اپل و در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد. طرفداران محصولات اپل و تمام دوستداران تکنولوژی از مدت‌ها پیش برای آغاز این مراسم روزشماری می‌کنند. هرچه به زمان برگزاری کنفرانس اپل نزدیک‌تر می‌شویم گمانه‌زنی‌ها در خصوص محصولاتی که تیم کوک در این مراسم معرفی خواهد کرد بیشتر و بیشتر می‌شود.

با توجه به اخبار و شایعاتی که در هفته‌های اخیر منتشر شده‌اند احتمالا مهم‌ترین اتفاق این مراسم معرفی آیفون‌های جدید باشد. براساس اخبار منتشر شده انتظار داریم اپل، ۳ آیفون جدید در روز چهارشنبه معرفی کند؛ آیفون‌هایی که شکل و شمایلی شبیه به آیفون X خواهند داشت و از صفحه نمایش بدون حاشیه همراه با بریدگی ناچ بهره می‌برند. پیش‌بینی می‌شود دو مدل گران قیمت‌تر آیفون‌های جدید، آیفون XS و آیفون XS پلاس نام‌‌گذاری شوند؛ هرچند شایعاتی در خصوص نام‌گذاری آیفون بزرگ‌تر با نام XS Max نیز شنیده می‌شود.

اما آیفون دیگری نیز در این مراسم معرفی خواهد شد که با وجود این که همچنان از طراحی بدون حاشیه جدید اپل سود می‌برد و به تکنولوژی Face ID مجهز است اما قیمت کم‌تری نسبت به آیفون X خواهد داشت. این آیفون جدید که پیش‌بینی می‌شود پرطرفدار شود احتمالا جایگزین آیفون ۸ و با نام آیفون ۹ معرفی خواهد شد.

به غیر از آیفون‌های جدید محصولات دیگری هم در این مراسم معرفی خواهند شد. اپل واچ‌هایی با شکل و شمایلی جدیدتر نسبت به ۳ نسل قبلی این محصول، پد شارژ وایرلس که همزمان ۳ دیوایس مختلف را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند، ایرپادهای جدید و آیپد پروهایی با صفحه نمایش بدون حاشیه از جمله هیجان‌انگیزترین محصولاتیست که پیش‌بینی می‌شود اپل در کنفرانس روز چهارشنبه از آن‌ها رونمایی کند.

این‌ها مواردی است که تا کنون از دل اخبار و شایعات پیرامون مراسم چهارشنبه شب اپل منتشر شده است؛ اما بدون شک اپل غافل‌گیری‌های خاص خود را نیز خواهد داشت. شاید این غافلگیری یک ویژگی جدید در آیفون‌ها باشد یا به کاربردن تراشه‌ای جدید درون ایرپادها یا حتی رونمایی از سرویس استریم ویدئوی اپل باشد؛ یا چیز متفاوت دیگری که کسی انتظار آن را ندارد. حالا شما بگویید؛ پیش‌بینی شما از این مراسم چیست؟ آیا شما هم برای آغاز این مراسم لحظه شماری می‌کنید؟ به نظر شما اپل در این مراسم می‌تواند طرفدارانش را غافل‌گیر کند؟ کدام یک از محصولاتی که پیش‌بینی می‌شود در این مراسم معرفی شوند برای شما هیجان‌انگیزتر هستند؟

می‌توانید نظرات خود را در زیر این پست با دیگران به اشتراک بگذارید تا هفته دیگر و پس از برگزاری مراسم اپل با هم تمام این نظرات را بررسی کنیم و ببینیم چقدر به اتفاقاتی که در این رویداد رخ داد نزدیک بودند؟

The post شما بگویید؛ از رویداد ۲۱ شهریور اپل چه انتظاری دارید؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا