اخبار کسب و کار

آیا بتل رویال Black Ops 4 به سلطه فورتنایت و PUBG پایان می‌دهد؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

برای اولین بار در تاریخ مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty)، نسخه‌ی امسال این بازی بخش داستانی نخواهد داشت. به جای بخش داستانی و تک نفره، قرار است شاهد ورود مجموعه‌ی Call of Duty به سبک بتل رویال باشیم؛ سبکی که دو بازی فورتنایت و PUBG آن‌قدر در یک سال گذشته بزرگش کرده‌اند که هر شرکت و هر مجموعه‌ای می‌خواهد به آن چنگ بزند. بخش بتل رویال بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۴» (Call of Duty: Black Ops 4) برای اولین بار در قالب یک تریلر نمایش داده شده است.

قرار است Call of Duty: Black Ops 4 در روز ۲۰ مهر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن تریلری تازه از بخش «بلک‌آوت» (Blackout) بازی منتشر کرده است. بازی‌کننده‌ها در این بخش، شخصیت خود را می‌سازند و به صورت تک نفره و گروهی در یک نقشه‌ی بسیار بزرگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند؛ درست همانطور که از یک بخش بتل رویال انتظار دارید. می‌توان در بخش بلک‌آوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌چنین از شخصیت‌های معروف مجموعه‌ی ندای وظیفه استفاده کرد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی حالت بتل رویال بازی Black Ops 4 چگونگی طراحی نقشه‌ی آن است. نقشه‌ی بازی، در کنار اینکه بزرگترین نقشه‌ی Call of Duty و کاملا باز است، در اصل از نقشه‌های محبوب این مجموعه تشکیل شده. نقشه‌های معروفی مثل Nuketown یا Hydro و Cargo بخشی از نقشه‌ی بزرگ بتل رویال بازی هستند.

بازی‌کننده‌ها در حالت بتل رویال بازی Black Ops 4 می‌توانند کنترل وسایل نقلیه‌ی مختلفی را به دست بگیرند و هم‌چنین از تجهیزات مختلف و زیادی استفاده کنند.

تعداد بازی‌کننده‌های بخش بلک‌آوت در حال حاضر ۸۰ نفر است. سازندگان Black Ops 4 می‌گویند که می‌توانند صد نفر را هم در نقشه جای دهند، ولی فعلا ترجیح می‌دهند که بازی را با ۸۰ نفر آزمایش کنند. بخش بلک‌آوت یک حالت آزمایشی یا همان بتا هم خواهد داشت.

می‌توانید در ادامه تریلر بخش بلک‌آوت بازی Black Ops 4 را ببینید. قرار است Call of Duty: Black Ops 4 در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post آیا بتل رویال Black Ops 4 به سلطه فورتنایت و PUBG پایان می‌دهد؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا