اخبار کسب و کار

حواشی «ابراهیم» گریبان رئیس شورای شعر را گرفت/ محمدعلی بهمنی کناره گیری کرد!

رسانه نوا – محمدعلی بهمنی شاعر و رییس شورای شعر دفتر موسیقی ارشاد از سمت خود استعفا داد.

به گزارش رسانه نوا، که سال‌های زیادی در سمت ریاست شورای شعر و ترانه منصوب بوده و کمک زیادی به روند دریافت مجوزها کرده بود در نهایت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود رسما از سمت خود کناره‌گیری کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن دارد که این استعفا بی‌دلیل به حواشی آلبوم ابراهیم محسن چاووشی نیست.

او در این‌باره نوشت:

“سلام و‌ …

نه، امروز دیروز‌ است‌
نه من‌
آن شاعری که دیروز‌
از فردایی می‌سرود که
امروز نیست.

از سال ۱۳۴۲ که به‌مهر‌بانی استادم گرامی‌یاد فریدون‌مشیری در‌ رادیو سرودن ترانه را تجربه می‌کردم تا امروز، هرگز از تشویقی مغرور و از انتقادی دلگیر نشده‌ام. در حال‌ حاضر‌ هم با همه‌ تلخی‌هایی که در شورا تحمل می‌کنم، دوست ندارم گله‌مند شرایط باشم.

اما صادقانه اعتراف می‌کنم که در جوانی‌ اگر ذات کلام در بیان را به‌ درستی نمی‌شناختم، در مسیر تا هفتاد‌وشش‌سالگی اندکی شاید آموخته باشم.

لبم‌عطش‌زده‌ی‌بوسه نیست‌حرف‌ بزن

شنیدنت عطشِ روح را می‌افزاید

متاسفانه روزگاری را می‌گذرانیم‌ که‌ برای‌تخریب “موسیقی” رندانه‌ دارند (ارج بایدو نبایدِهای) کلمه در ترانه را از باورهامان می‌ربایند.

جهت اطلاع: من با آگاهی‌ِ اشتباهم از قبول (ریاست شورای ترانه) – نه به‌دلیل این که شش ماه است کارشناسانش هم حقوقی دریافت نکرده‌اند. فقط به این دلیل که دیگر مزاحم ترانه‌های ضعیف نباشم. با شرم خداحافظی می‌کنم”

محمدعلی بهمنی همچنین در ادامه نوشت:

” من تنها یکبار از ترانه آقای چاوشی ایراد گرفته‌ام – آن هم به خاطر جایگاه شاعر گرانقدرش (حسین صفا) عزیزی که ارزش ترانه‌هایش را می‌دانید. آن هم با بهره‌گیری از “ببخشید” از ضرب المچلی که انتشار جبری اش ریشخندی به هوشمندان ترانه با ارزش و صدای با ارزش است. با پوزش -ناچار برای قضاوت شما: اره رو چو فرو کنی چه در کشی چه تو کنی”

گفتنی است؛ ماجرا از این قرار است که از ٨ قطعه آلبوم ابراهیم تنها ۶ قطعه مجوز دریافت کرده و آن دو قطعه نیز به دلیل برخی مسایل اخلاقی که بهمنی با انتشار یک بیت آن کاملا هویداست از دادن مجوز خودداری کرده است، البته در فواصل دریافت مجوز تا انتشار آلبوم حواشی فراوانی از جمله خبر مهاجرت محسن چاوشی، تهدید چاوشی به انتشار آلبوم در فضای مجازی و در ادامه ماجرای بستنی خوردن علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی با چاوشی و در نهایت صدور مجوز آلبوم و بی‌اعتباری و نادیده گرفتن بهمنی به عنوان راس اصلی هرم شورای ترانه، حسابی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.

در نهایت این آلبوم با ۶ قطعه در سی دی منتشر و ٢ قطعه دیگر در فضای مجازی به انتشار درآمد. دلخوری بهمنی و حواشی ظاهرا این شاعر را ودار به دادن استعفا کرده است. هنوز واکنشی از سوی دفتر موسیقی به این اتفاق صورت نگرفته است.

نوشته حواشی «ابراهیم» گریبان رئیس شورای شعر را گرفت/ محمدعلی بهمنی کناره گیری کرد! اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا