اخبار سینما

معرفی سریال Your Honor

سریال Your Honor یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی محصول 2020 است. امروز قصد داریم به معرفی مجموعه تلویزیونی عالیجناب 2020 بپردازیم.

سریال عالیجناب یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی با بازی برایان کرانستون (Bryan Cranston) است که از سریال تلویزیونی اسرائیلی Kvodo اقتباس شده است. این سریال در تاریخ 6 دسامبر 2020 (16 آذر 1399) در Showtime نمایش داده شد. در حالی که به عنوان مینی سریال سفارش داده شده بود، در آگوست 2021، این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) پخش شد. در جولای 2022، گزارش شد که فصل دوم آخرین فصل آن خواهد بود. با معرفی و بررسی سریال Your Honor همراه ما باشید.

خلاصه داستان سریال عالیجناب ۲۰۲۰

خلاصه ی سریال عالیجناب ۲۰۲۰ باید بگوییم که مایکل دسیاتو داور برجسته و مورد احترام نیواورلئان است. وقتی پسر نوجوانش آدام یک نوجوان دیگر را در یک برخورد تصادفی می‌کشد، مایکل پسرش را تشویق می‌کند که خودش را تسلیم کند، اما وقتی متوجه می‌شود پسری که پسرش به آن اصابت کرده، پسر یک رئیس مافیا بوده، به سرعت نظرش تغییر می‌کند. مایکل تصمیم می‌گیرد از پسرش محافظت کند که یک بازی خطرناک پر از پنهان کاری، دروغ، مخفی کاری و انتخاب‌های بسیار دشوار را به راه می‌اندازد و عواقب غم انگیز و مرگباری را پشت سر می‌گذارد.

معرفی بازیگران مجموعه تلویزیونی عالیجناب

در ادامه به معرفی برخی از هنرپیشه های سریال Your Honor می‌پردازیم.

برایان کرانستون در نقش مایکل دسیاتو

برایان لی کرانستون متولد 7 مارس 1956 بازیگر و کارگردان آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش والتر وایت در سریال درام جنایی Breaking Bad (2008-2013) و هال در کمدی فاکس Malcolm in the Middle (2000-2006) شناخته شده است. او جوایز متعددی از جمله شش جایزه Primetime Emmy، چهار جایزه انجمن بازیگران سینما، دو جایزه تونی و یک جایزه گلدن گلوب با نامزدی یک جایزه اسکار و یک جایزه بفتا دریافت کرده است.

هانتر دوهان در نقش آدام دسیاتو

هانتر دوهان متولد 18 ژانویه 1994 بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال Your Honor (2020) و Wednesday (2022) شناخته می‌شود. از دیگر فیلم و سریال‌های دوهان می‌توان به سریال دیستوپیایی (Westworld (2018، سریال آمریکایی جنایی (Truth Be Told (2019، فیلم (Far from the Tree (2017، فیلم Last Patrol on Okinawa محصول 2021 اشاره کرد.

هوپ دیویس در نقش جینا باکستر

هوپ دیویس یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او به خاطر بازی‌هایش روی صحنه و پرده با کسب جوایز و نامزدی مختلف از جمله نامزدی جایزه تونی، و همچنین دو جایزه امی و دو نامزدی جایزه گلدن گلوب شناخته شده است. او اولین بازی خود را در فیلم Flatliners در سال 1990 انجام داد. سپس در فیلم‌های تحسین شده The Daytrippers (1996) و About Schmidt (2002) و Infamous (2006) بازی کرد. او برای بازی در فیلم American Splendor (2003) جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن، نامزدی فیلم سینمایی را دریافت کرد.

کلام آخر

ژانر سریال عالیجناب 2020 جنایی درام است. با بازی ستارگانی مانند برایان کرانستون، هوپ دیویس که هم از نظر منتقدان و هم تماشاگران سریال موفقی بوده. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ چه امتیازی به سریال Your Honor می‌دهید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین درباره مجموعه تلویزیونی عالیجناب 2020 به اشتراک بگذارید.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا