اخبار سینما

معرفی کامل سریال آسوده باش + تصاویر جدید

سریال جدید شبکه خانگی را حسن حج گذار را قرار در شهر مشهد و همچنین در خارج کشور بسازد.سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی از اوایل هفته گذشته در شهر مشهد آغاز شده است. بخش عمده تصویربرداری این سریال در مشهد و شهر‌های اطراف آن و ۲۰ درصد آن در سه کشور ترکیه، ارمنستان و آلمان انجام خواهد شد.

معرفی کارگردان سریال آسوده باش

حسن حج گذار تحصیلکرده ادبیات نمایشی اراک کارگردان و تهیه کننده اهل ایران است. فعالیت حرفه ای خود را در حوزه تئاتر از سال 1370 با استاد سعید تشکری آغاز کرد و در ادامه در سال 1374 با حضور در فیلم سینمایی دنیای وارونه (بحرانی)به سینما راه یافت.حج گذار در فیلم های سینمایی پشت پرده ی مه،(شیخ طادی) افسانه پوپک طلایی(شجاعی) فوتبالیست ها،(ثقفی) باشگاه سری(شورجه) پایان نامه، شکلات داغ و شاباش(کلاهداری) موشو / مشت بر پوست (عالی پیام/ محنی نسب) غریبانه (غفاری) و ماه جبین(روح ا.. حجازی) در مقام هایی همچون دستیار طراح صحنه، دستیار اول کارگردان، مدیر برنامه ریزی و دستیارکارگردان حضور داشته است.

دانلود سریال آسوده باش

خلاصه داستان سریال آسوده باش

عمارتی اصیل و ریشه‌دار، شانه به شانه، نذر زوار حرم می‌شود، ولی حالا این عمارت به دست وراثی افتاده که تصمیم دیگری گرفته‌اند ….

لیست بازیگران سریال آسوده باش

فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی، پرویز فلاحی‌پور، نفیسه روشن، آرام جعفری، شهرام عبدلی، امیر غفارمنش، حسن اسدی، شهنام شهابی، مجید شهریاری، رضا توکلی، اصغر سمسارزاده، پوراندخت مهیمن و سعیده عرب.

دانلود سریال از موویانه

حاشیه های سریال آسوده باش

تهیه‌کنندگان سریال «آسوده باش» امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی گفت: شهرام عبدلی هنگام بازی در صحنه تصویربرداری این سریال دچار عارضه مغزی نشده است. این بازیگر هم اکنون هنوز در بیمارستان قائم مشهد بستری است و حال مساعدی ندارد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا