اخبار سینما

معرفی سریال جادوگران می فر 2023

سریال جادوگران میفر 2023 یکی از آثار جدید در ژانر درام مهیج و فراطبیعی است که توسط شبکه AMC منتشر می‌شود. برای معرفی سریال Mayfair Witches همراه ما بمانید.

اگر از طرفداران سریال‌های جادوگری باشید، احتمالا تا کنون خبر انتشار سریال Mayfair Witches را شنیده‌اید. همانطور که می‌دانید ژانر سریال جادوگران مایفر درام فراطبیعی، تریلر و معمایی است. این سریال بر اساس کتاب Lives of the Mayfair Witches به قلم آن رایس (Anne Rice) ساخته شده است. اولین قسمت این سریال در ژانویه 2023 منتشر شد و در فوریه همین سال نیز خبر رسید که فصل دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد.

خلاصه داستان سریال Mayfair Witches

این سریال درباره یک جراح مغز و اعصاب به نام رووان فیلدینگ است که متوجه می‌شود وارث یکی از خانواده‌های جادوگری قدرتمند است. از طرفی یک روح شیطانی نیز او را آزار می‌دهد و…

معرفی بازیگران سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳

در ماه مارس 2022 بود که Variety اعلام کرد الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) نقش اصلی سریال Mayfair Witches را بازی خواهد کرد. در ادامه این بخش با هنرپیشه های سریال جادوگران مایفر آشنا می‌شویم.

الکساندرا داداریو در نقش دکتر رووان

الکساندرا داداریو بازیگر آمریکایی متولد 16 مارس 1986 برابر با 25 اسفند 1364 است. او با ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های Percy Jackson در سال‌های 2010 الی 2013 پا به عرصه شهرت گذاشت. برخی از آثار او عبارتند از فیلم اسلشر Texas Chainsaw 3D محصول 2013، فیلم اکشن کمدی Baywatch محصول 2017 و فیلم تریلر ترسناک We Summon the Darkness محصول 2019. او علاوه بر حضور در سریال‌های مختلف به عنوان بازیگر مهمان، در سال 2021 در اولین فصل سریال نیلوفر سفید بازی کرد. الکساندرا برای این ایفای نقش در سال 2022 نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مینی سریال یا سریال آنتالوژی شد.

تونگایی کیریسا در نقش سیپرین گریو

تونگایی کیریسا (Tongayi Chirisa) بازیگر اهل زیمبابوه و متولد 8 آگوست 1981 برابر با 17 مرداد 1360 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال تلویزیونی Crusoe، سیتکام The Jim Gaffigan Show و فیلم کمدی Mr. Bones 2: Back from the Past محصول 2008 شناخته می‌شود.

کلام آخر

ممنون از اینکه در معرفی سریال جادوگران مایفر ما را همراهی کردید. این سریال در ژانویه 2023 منتشر شد و ساخت فصل دوم آن نیز تأیید شده است. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا تریلر سریال Mayfair Witches را دیده‌اید؟ به نظرتان دانلود سریال جادوگران میفر 2023 ارزشش را دارد؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان ما در میان بگذارید.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا