اخبار سینما

معرفی سریال جذاب لاکوود و شرکا 2023

سریال لاکوود و شرکا یکی از جدیدترین سریال‌های نتفلیکس است که در سال 2023 منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. در این مقاله به معرفی کامل و سریال Lockwood & Co خواهیم پرداخت.

لاکوود و شرکا سریالی انگلیسی به کارگردانی ویلیام مک‌گریگور (William McGregor)، کاترین مرشد (Catherine Morshead) و جو کورنیش (Joe Cornish) ساخته شده و کورنیش توسعه‌دهنده سریال نیز است. این اثر در واقع براساس سری کتاب‌هایی با همین نام به قلم جاناتان استرود (Jonathan Stroud) ساخته شده که پنج جلد دارد و به روایت داستان دو کتاب اول آن می‌پردازد.

خلاصه داستان سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳

داستان درباره دختری جوان به نام لوسی کارلاین است که توانایی‌های فراطبیعی دارد و در واقع یک روشن‌بین محسوب می‌شود. او با دیدن کارت ویزیتی از آژانس شکارچی لاکوود و شرکا، کنجکاو می‌شود و نزد این دو پسر که لاکوود و جرج نام دارند می‌رود‌. آنها یک تیم می‌شوند و شروع به مبارزه با ارواحی که در لندن حضور دارند، می‌کنند. لاکوود و شرکا هیچ تنها هستند و قصد کمک دارند.

بازیگران جوان سریال Lockwood & Co 2023

بازیگران این سریال جوان هستند و تجربه زیادی برای بازیگری ندارد. همین فاکتور نیز به جذابیت این اثر می‌افزاید. در ادامه با بیوگرافی هنرپیشه های سریال لاکوود و شرکا همراه شما هستیم.

روبی استوکس در نقش لوسی کارلاین

روبی می استوکس (Ruby May Stokes) بازیگر اهل انگلیس متولد 4 سپتامبر 2000 (14 شهریور 1379) است. این بازیگر حرفه خود را از سن کم و سال 2010 شروع کرد تا اینکه توانست در سال 2016 با فیلم Una کار خود را رسما آغاز کند. سپس در سال 2019 در فیلم  راکس (Rocks) ایفای نقش داشت. اما دیده  شدن استوکس از سریال معروف بریجرتون (Bridgerton) شروع شد. او در حال حاضر با سریال Lockwood & Co توانست به خوبی دیده شود و نقش لوسی استوکس او در بین مخاطبان پرطرفدار شد.

کمرون چپمن در نقش آنتونی لاکوود

کمرون چپمن (Cameron Chapman) بازیگر جوان و بااستعداد اهل انگلیس در تاریخ 15 دسامبر 2002 (24 آذر 1381) به دنیا آمد‌. او بازیگری را در واقع با سریال لاکوود و شرکا شروع کرده و توانسته به عنوان یک نقش اصلی کاملا تثبیت شود. این بازیگر به جز بازیگری به بازی‌های ویدیویی، سفر و عکاسی نیز علاقه دارد‌.

علی حاجی حشمتی در نقش جورج کریم

علی حاجی حشمتی (Ali Hadji-Heshmati) بازیگری انگلیسی است که در 15 ژوئن 1999 (25 خرداد 1378) به دنیا آمد. او اصالتی عربی دارد و تاکنون در سریال آموزش بد (Bad Education) محصول 2012 و سریال اکس رایدر (Alex Rider) محصول 2020 ایفای نقش داشته است. این بازیگر در سریال لاکوود و شرکا یکی از نقش‌های اصلی محسوب می‌شود.

کلام آخر

به پایان معرفی سریال Lockwood & Co 2023 رسیدیم و سعی کردیم از جزئیات سریال شما را باخبر کنیم. در مجموع این اثر تماشایی و جذاب بود. همچنین هنوز خبر ساخت یا کنسل شدن سریال از نتفلیکس مشخص نشده است. شما نیز می‌توانید با دانلود سریال لاکوود و شرکا ۲۰۲۳ و تماشای آن، ما را نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما تا انتهای مقاله سپاس‌گزاریم‌.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا