اخبار سینما

معرفی سریال بی گناه + لیست کامل بازیگران

سریال بی گناه عنوان سریالی است که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. این سریال که یک درام اجتماعی است، توسط مهران احمدی کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. اینجا خبرهای مربوط به این سریال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال بی‌گناه منتشر شده می‌خوانید.

زمان پخش سریال بی گناه

پخش سریال بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو از روز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و از این به بعد یکشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

بازیگران سریال بی‌گناه

در این سریال عاشقانه، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دی، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رؤیا تیموریان و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در “بی گناه” معرفی می‌شوند.

معرفی کارگردان سریال بی گناه

شاید با شنیدن اسم مهران احمدی، بازیگر و کارگردان 48 ساله بیشتر یاد آثار طنز و خصوصا نقش بهبود فریبا در سریال پایتخت بیفتیم. احمدی چند سالی است که کارگردانی را آغاز کرده است و تا کنون دو فیلم طنز و پرفروش را راهی گیشه‌های سینما کرده است. احمدی در اولین تجربه کارگردانی خودش در سال 1397 با فیلم مصادره با درخشش رضا عطاران توانست خودش را به عنوان یک فیلمساز بااستعداد مطرح کند.

در فیلم سینمایی مصادره نیز احمدی نگاهی به اوایل دهه شصت داشت که از علاقه شدید او به این دوره از تاریخ معاصر خبر می‌دهد. او 4 سال بعد در سال 1401 با فیلم سگ بند بار دیگر پا به سینماها گذاشت. اگرچه سگ بند از نظر هنری حرف‌های زیادی برای گفتن نداشت ولی در گیشه موفق و پرفروش ظاهر شد. حالا او در اولین سریال خودش با کمک برادران کیایی دست به ساخت سریال بی گناه زده است.

سریال بی گناه چند قسمت است؟

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده ولی تدوین آن همچنان ادامه دارد. در نتیجه امکان تغییراتی در سریال و تعداد آن وجود دارد. ولی قسمت‌های این سریال ۲۲ قسمت در نظر گرفته شده است که می‌توانید هفتگی در فیلیمو مشاهده کنید.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا