اخبار سینما

لیونل مسی در سریال معروف بازی می‌کند

مسی در فصل دوم سریال درام آرژانتینی Los Protectores که در کشورش محبوبیت بیشتری پیدا می کند، ظاهر خواهد شد.

لیونل مسی برای اولین بار به عنوان بازیگر در یک سریال تلویزیونی معروف ظاهر شد. این فوتبالیست مشهور در یک سریال تلویزیونی آمریکایی لاتین به نام “Los Protectores” نقش آفرینی می‌کند.

ایلنا نوشت بسیاری از بازیکنان فوتبال به‌عنوان بازیگر کار کرده‌اند اما اکثر اوقات به‌عنوان رهبر تبلیغات برندسازی فعالیت می‌کنند. ظاهر آنها معمولاً مختصر است و فقط شامل چند جمله است. با این حال، دیدن بازیکنان خارج از زمین هرگز باعث شگفتی ما نمی‌شود.

لئو مسی به دلیل شهرت بالایش در رسانه‌ها، در انبوهی از تبلیغات برای شرکت های مختلف ظاهر شده است. از تبلیغات مختلف مواد غذایی گرفته تا مکان های پپسی یا کمپین تبلیغاتی سیب زمینی Lay’s اخیر  و البته، هر چیزی که به آدیداس، بزرگترین اسپانسر او مربوط می شود.

با این حال، این بازیکن فوتبال اکنون در پروژه ای انتخاب شده که بسیار متفاوت از آنچه ما عادت کرده ایم او را در آن ببینیم. او اکنون در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

مسی در فصل دوم سریال درام آرژانتینی Los Protectores که در کشورش محبوبیت بیشتری پیدا می کند، ظاهر خواهد شد.

صحنه‌های او قبلا فیلمبرداری شده است و او همین چند روز پیش آن را به پایان رساند. ما این را می دانیم زیرا تصاویر این فوتبالیست سر صحنه توسط خود تهیه کننده به اشتراک گذاشته شده است.

فصل دوم Los Protectores در مکان‌های مختلفی از جمله بوئنوس آیرس فیلمبرداری شد، اما مسی آن را در پاریس ضبط کرد، خانه‌اش از زمان امضای قرارداد با پاری سن ژرمن در تابستان گذشته. باید تا سال 2023 صبر کنیم تا هنر لئو مسی را ببینیم زمانی که قسمت دوم این مجموعه آرژانتینی منتشر می شود.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا