اخبار سینما

فیلمبرداری فیلم «چشم آهو» ویژه دختران ایران کلید خورد

فیلمبرداری فیلم کوتاه «چشم آهو» به تهیه کنندگی محمدرضا یکانی از امروز در تهران آغاز شد.

جدیدترین تولید موسسه یکان تصویر تهران با مدیریت محمدرضا یکانی، فیلم کوتاه «چشم آهو» نام دارد که پیامد‌های روابط نامشروع برای دختران را روایت می‌کند.

محمدرضا یکانی تهیه کننده این فیلم گفت: این اثر سوژه ملتهبی دارد و ملیکا کیارستمی به عنوان نویسنده و کارگردان، طرح را با انجام تحقیق و پژوهش پیرامون این معضل در جامعه ایرانی نگارش کرده است.

به گفته او این اثر درباره بحران‌های عاطفی و خطراتی که جامعه دختران را تهدید می‌کند، به خانواده‌ها هشدار می‌دهد.

یکانی درباره حمایت موسسه یکان تصویر تهران از این پروژه مطرح کرد: به نظرم این فیلمنامه قابلیت پرداخت دارد و از آنجایی که موسسه یکان تصویر حمایت از فیلمسازان جوان را در دستور کار دارد، پس از مطالعه و بررسی این فیلمنامه تصمیم به ساخت و تولید این اثر را گرفتیم

وی افزود: تمامی اعضای گروه پروژه‌های یکان تصویر تهران از قشر جوان هستند، زیرا خلاقیت، انگیزه و عشق جوانان را برای انجام یک کار حرفه‌ای نیاز داریم.  البته به فراخور نیاز از بازیگران و عوامل مجرب هم استفاده می‌کنیم.

گفتنی است فیلمبرداری چشم آهو که ویژه دختران است در روز دختر آغاز شد و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

این فیلم برای نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

عوامل فیلم کوتاه چشم آهو عبارتند از: مجری طرح: موسسه فیلمسازی یکان تصویر تهران، مدیرتولید: رایحه تیموری، فیلمبردار: رامین تیموری، صدابردار: علی هاشمی، دستیارکارگردان: مرتضی علیزاده، برنامه ریز: مهرنوش اله داد زاده، تدوین: علیرضا مهان، طراح صحنه و لباس: ملیکا کیارستمی، گریمور: سارا تیموریان، منشی صحنه: سحر سلوکی، عکاس: عاطفه لطف اللهی، دستیار فیلمبردار: محمد صفا بخش، دستیار لباس و صحنه: مینا اله وردی میگونی، بازیگران: هستی تیشه گران، پدرام افشار، مسعود رضایی، مریم کاظمی و شقایق براتی.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا