اخبار سینما

نتفلیکس پروژه ویل اسمیت را متوقف کرد

نتفلیکس روند توسعه پروژه ای را که ویل اسمیت بازیگر آن بود، متوقف کرد.

به نقل از ورایتی، سرویس استریم نتفلیکس روند توسعه فیلم اکشن آینده خود با عنوان «سریع و سرسری» (Fast and Loose) را کند کرده است. پیش از این ویل اسمیت به عنوان بازیگر نقش اصلی این پروژه معرفی شده بود.

پروژه «سریع و سرسری» بعد از مراسم اسکار یکشنبه شب گذشته ۲۷ مارس که در آن ویل اسمیت به صورت کریس راک سیلی زد، به سرویس استریم منتقل شد. دانلود فیلم خارجی

دیوید لیچ کارگردان این پروژه، یک هفته پیش از مراسم اسکار از پروژه کنار رفته بود و به پروژه یونیورسال با بازی رایان گاسلینگ با عنوان «فال گای» پیوسته بود.

نتفلیکس پس از جدا شدن لیچ، شروع به جستجو برای یافتن کارگردان جدید کرد و حالا اما بعد از مراسم اسکار، روند توسعه این فیلم را متوقف کرده است. دانلود فیلم خارجی

هنوز مشخص نیست که آیا نتفلیکس به سراغ توسعه پروژه «سریع و سرسری» برخواهد گشت یا نه و اگر برگردد آیا این پخش کننده به دنبال ستاره جدیدی برای این پروژه و جایگزین ویل اسمیت خواهد شد یا نه.

داستان «سریع و سرسری» درباره جنایتکاری است که بعد از یک حمله، حافظه اش را از دست می دهد. او بعد از بیدار شدنِ همراه با رمز و رازش مجبور می شود سرنخ هایی از گذشته اش را کشف کند و این سرنخ ها او را به جایی می رساند که می فهمد دو هویت داشته است که یکی از این هویت ها یک رییس جنایتکار بوده و دیگری یک مامور مخفی سیا بوده است.

در کنار پروژه «سریع و سرسری»، فیلم «رهاسازی» محصول «اپل» با بازی ویل اسمیت که به نظر به عنوان یکی از فیلم های شانس دار اسکار ۲۰۲۲ شناخته می شد نیز در وضعیتی مبهم قرار گرفته و «اپل» هنوز برای آن تاریخ نمایشی در نظر نگرفته است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا