اخبار سینما

مهدویان: حرف‌هایم درباره «مرد بازنده» را از «خندوانه» حذف کردند!

محمدحسین مهدویان در واکنش به رفتارهایی که با فیلم «مرد بازنده» شده است، در صفحه شخصی اینستاگرامی خود مطلبی انتقادی نوشت.

فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ که در دو گروه، بعضی از ۱۸ اسفندماه و بعضی از ۲۵ اسفندماه به نمایش درآمدند تاکنون بالغ بر یک هفته روی پرده سینماها اکران شده‌اند.

صدا و سیما تیزر برخی از فیلم‌های روی پرده سینما را در کنداکتور تبلیغات خود قرار می‌دهد ولی فیلم سینمایی «مرد بازنده» تازه ترین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی کامران حجازی و امیر بنان یکی از فیلم‌های روی پرده، کمترین سهم تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده است. دانلود فیلم مرد بازنده

حال محمدحسین مهدویان که به تازگی مهمان برنامه «خندوانه» بود، در واکنش به رفتارهایی که با فیلم «مرد بازنده» صورت گرفته است و اکران «درخت گردو» در تلوبیون پلاس خطاب به مخاطبانش نوشت: «به فیلم جدیدم که در حال اکران است تیزر نمی‌دهند. در برنامه‌ی «خندوانه» تک‌تک کلمات مرتبط با فیلم جدیدم را قبل از پخش حذف می‌کنند. در آخر هم فیلم قبلی من را در پلتفرم‌شان رایگان پخش و برای‌اش حسابی تبلیغ می‌کنند. بسیار بی‌موقع، وسط تعطیلات نوروز، درست زمانی که فیلم جدیدم روی پرده است‌.

این‌ها را کنار بدگویی‌ها و اسپویل عمدی داستان فیلم در زمان جشنواره بگذارید. یعنی همه چیز اتفاقی است؟ فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.

آن‌ها با سینما دشمنی می‌کنند اما شما دوستی کنید. شما حواس‌تان پرت این چیزها نشود. فیلم «مرد بازنده» را در سینما ببینید. این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید.» دانلود فیلم درخت گردو

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا