اخبار سینما

معرفی فیلم سرخپوست وحشی

گاهی اوقات آثاری کم هزینه‌ای را در هالیوود می‌بینیم که به رغم داشتن هنرپیشه‌های نه چندان معروف، نظر منتقدین سخت‌گیر را به خود جلب می‌کند. فیلم سرخپوست وحشی (Wild Indian)، یکی از همین فیلم‌هاست. این اثر در کنار هنرپیشه‌های نسبتاً ناشناس، کارگردان تازه‌کاری هم دارد، اما این شرایط از کیفیت فیلم سرخپوست وحشی کم نمی‌کند و با اثری روبه‌رو هستیم که نظر مثبت سخت‌گیرترین منتقدان را بدست آورده. از آنجایی که در آینده بیشتر از این فیلم و عوامل ساخت آن می‌شنویم، خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم ببینیم ماجرای فیلم سرخپوست وحشی از چه قرار دارد. در انتها نیز به عوامل ساخت این فیلم دلهره‌آور نگاهی می‌اندازیم.

داستان فیلم سرخپوست وحشی

همان‌گونه که حتماً حدس زده‌اید، نقش اول این فیلم به داستان سرخپوستی با نام ماکوا اشاره می‌کند. این سرخپوست که نقش‌آفرینی وی به مایکل گری آیز، واگذار شده، در نوجوانی مرتکب قتلی می‌شود. او در همان زمان روی این قتل سرپوش می‌گذارد و زندگی‌اش را ادامه می‌دهد. ماجرای اصلی فیلم در زمان بزرگسالی ماکوا رخ می‌دهد. در این زمان ماکوا ازدواج کرده و در شرکتی مشغول به کار است. با این حال سروکله مردی پیدا می‌شود که از قرار معلوم از راز ماکوا باخبر است. این مرد زندگی ماکوا را به هم می‌رزد تا با اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در فیلم سرخپوست وحشی روبه‌رو باشیم. در این بین ماکوا که اکنون سربه‌راه شده و زندگی معمولی را دنبال می‌کند، به هر کاری برای نجات خانواده و شرایط فعلی زندگی‌اش دست می‌زند. داستان این فیلم ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما با ادامه داستان، پرده‌های بیشتری از لایه‌های داستان برداشته می‌شود تا با اثری تماشایی در سبک دلهره‌آور روبه‌رو باشیم.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم سرخپوست وحشی

در ابتدا برای شما گفتیم که این فیلم عوامل تازه‌کار، اما کاربلدی دارد. به همین دلیل انتظار چندانی از فهرست هنرپیشه‌های فوق‌ستاره در فیلم سرخپوست وحشی نباید داشته باشد. در عوض این فیلم توسط چهره‌های تازه‌وارد، اما خوش‌آتیه ساخته شده است. برای نمونه می‌توان به لایل میچل کوربین اشاره کرد. جالب است بدانید فیلم سرخپوست، اولین اثر میچل کوربین به حساب می‌آید. در کنار کارگردانی، نگارش فیلمنامه این اثر نیز به این هنرمند بااستعداد واگذار شده است. از آنجایی که میچل کوربین تاکنون اثر بلندی روانه سالن‌های سینما نکرده، نمی‌توان با نگه به کارنامه این هنرمند درباره فیلم سرخپوست وحشی قضاوت کرد. با این حال بیشتر منتقدینی که سرخپوست وحشی را دیده‌اند، لب به ستایش از کارگردانی و نویسندگی این اثر باز کرده‌اند. برای شما گفتیم که مایکل گری آیز، نقش اول داستان را بر عهده دارد. در کنار این هنرپیشه، چاسک اسپنسر نقش شخصیتی با نام تدو را بر عهده دارد. جولیان گوپال، جسی آیزنبرگ، کیت باس ورث و لیسا گرومارتی، دیگر هنرپیشه‌های فیلم سرخپوست وحشی به حساب می‌آیند. نگارش این اثر را میچل کوربین انجام داده و قسمتی از تهیه‌کنندگی این فیلم نیز کار این هنرمند است.

در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال فیلمی در سبک دلهره‌آور هستید، بدون شک فیلم سرخپوست وحشی شما را ناامید نمی‌کند. این فیلم برای علاقه‌مندانی که آثار هنرمندان تازه‌‌کار، اما خوش‌آتیه‌ را دنبال می‌کنند نیز انتخاب مناسبی است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا