اخبار تکنولوژی

ویژگی جدیدی به واتس اپ اضافه شد

حقیقتا واتس اپ برای اضافه کردن یک قابلیت خیلی کند عمل می کند. مثلا تم تاریک واتس اپ را به یاد دارید؟ قابلیتی که مدت ها پس از رقبا ارایه شد و بسیار غیرقابل شخصی سازی است. در مقابل فقط تم تاریک تلگرام را مقایسه کنید! پشتیبانی استفاده از یک اکانت Whatsapp روی چند دستگاه مدت هاست مورد انتظار است. این بار پشتیبانی از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه روی نسخه دسکتاپ آن دیده شده است.
یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه
واتس اپ برای مدتی “سازگاری چند دستگاهی برای یک اکانت” را آزمایش کرده است. اکنون، WABetaInfo توانست نحوه عملکرد این برنامه را در برنامه دسکتاپ نشان دهد.

هنگامی که سازگاری چند دستگاهی WhatsApp در دسترس باشد، کاربران می توانند حداکثر چهار دستگاه و یک تلفن همراه را با هم همگام سازی (Sync) کنند. نکته مهم در مورد این ویژگی این است که شما حتی بدون اتصال به اینترنت در گوشی خود، قادر خواهید بود از WhatsApp در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ویژگی سازگاری چند دستگاهی واتس اپ نشان داده می شود:

بدون اتصال تلفن خود، تماس بگیرید و پیام ارسال کنید. از واتس اپ همزمان در حداکثر ۴ دستگاه استفاده کنید.

اخیراً، در مصاحبه ای با مارک زاکربرگ و ویل کاتکارت، مدیر عامل WhatsApp آنها گفتند که:

“همگام سازی تمام پیام ها و محتوای شما یک چالش بزرگ فنی بوده است.”
این احتمالاً روشی است که در نهایت WhatsApp نسخه iPad را ارایه خواهد کرد. احتمالا می دانید که در حال حاضر حدود سه سال هست این موضوع شایعه شده است.

در حال حاضر، سازگاری چند دستگاهی واتس اپ هنوز در دست توسعه است اما به زودی برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس خواهد بود.

آپدیت WhatsApp نسخه 2.2126.11 وب و دسکتاپ خود را با ویژگی پیام های ناپدید شونده و یک تب آرشیو جدید ارائه می دهد. با ویژگی پاک شدن خودکار پیام ها، کاربران می توانند عکس ها و فیلم هایی را ارسال کنند که پس از دیدن کاربر دیگر به صورت خودکار از بین می رود.

جدا از آن، وقتی مکالمه ای را آرشیو کنید و فرد دوباره پیامی برای شما ارسال کند، در آن تب باقی خواهد ماند.

با تمام این که ویژگی سازگاری چند دستگاهی واتس اپ در حال ارایه است، باز هم محدودیت عدم توانایی استفاده از یک واتس اپ روی چند موبایل به قوت خود باقی به نظر می رسد. در حقیقت گویی فقط روی یک موبایل و ۴ دستگاه دسکتاپ یا شاید تبلت قابل استفاده باشد.

نظر شما چیست؟ این ویژگی واتس اپ را می پسندید؟

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا