اخبار تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه اکسپریا 5 مارک 3 مشخص شد

از زمان معرفی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار «اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی» و «اکسپریا ۵ مارک ۳» با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حدود دو ماه می‌گذرد و اکنون زمان عرضه و قیمت این گوشی مشخص شده است.

شعبه اروپایی شرکت سونی اعلام کرد که گوشی‌های اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ به ترتیب با قیمت‌های حدود ۱۵۰۰ دلار(حدود 37.7 میلیون تومان) و ۱۲۰۰ دلار(حدود 30.2 میلیون تومان) وارد بازار اروپا می‌شوند.

با توجه به اینکه شرکت ژاپنی پیش فروش گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ را با قیمت ۱۳۰۰ دلار در ایالات متحده آغاز کرده است می‌توان تصور کرد که گوشی دیگر این شرکت در صورت تصمیم سونی برای عرضه در ایالات متحده ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

درست مانند اکسپریا ۱ مارک ۳، این دستگاه نیز از ماه مهر در ترکیب رنگ مشکی و سبز وارد بازار اروپا شود. گوشی پرچمدار اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

همچنین این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. پنل جلویی و پنل پشتی گوشی نیز توسط گوریلا گلس ۶ محافظت شده و با استاندارد IP65 و IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی، ماژول دوربین سه گانه آن است که سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین هر دو گوشی پرچمدار سونی اولین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند که دوربین تله فوتوی آن‌ها با قابلیت تغییر فاصله کانونی ارائه شده است.

و در نهایت گوشی اکسپریا ۵ مارک ۳ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی مجهز است و به گفته سونی در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری شارژ خواهد شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا