اخبار تکنولوژی

فروشگاه PSP بسته شد

فروشگاه PSP بسته شد اما بازی‌ها بر روی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس خواهند بود.

دارندگان کنسول PSP دیگر نمی‌توانند به فروشگاه پلی‌استیشن دسترسی پیدا کنند و خریدی انجام دهند، همچنین دسترسی به فروشگاه‌های درون بازی برای خرید محتوای اضافی نیز برای آن‌ها میسر نیست.

گرچه قبلا تصور می‌شد که این فرایند باعث حذف کامل تعدادی از بازی‌ها از جمله ۳۵ عنوان انحصاری PSP می‌شود، سونی به تازگی اطلاعات رسمی خود را مبنی بر تایید وجود بازی‌ها در دیگر فروشگاه‌ها به‌روزرسانی کرد.

براساس پیام به‌روزرسانی شده در سایت پلی‌استیشن: «شما همچنان قادر خواهید بود محتوای PSP را که در فروشگاه‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا قابل دسترسی است، خریداری و بازی کنید. با این حال، از این پس خرید از طریق فروشگاه‌های درون بازی‌ها برای دارندگان PSP میسر نیست.»

این بدان معناست که ۳۵ عنوان انحصاری PSP که قرار بود خریدشان غیرممکن شود، همچنان در دسترس هستند.

گیمرها همچنان می‌توانند به لیست دانلود PSP خود دست پیدا کرده و از طریق آن بازی‌هایی که قبلا خریداری کرده‌اند را دانلود کنند. این قابلیت به معنای این است که گیمرها قادر به خرید بازی‌های جدید PSP از طریق فروشگاه‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا و دانلود آن از طریق لیست دانلود PSP خود خواهند بود.

در ماه مارس گذشته سونی برنامه‌های خود مبنی بر تعطیلی فروشگاه پلی‌استیشن در پلی استیشن 3، PSP و پلی‌استیشن ویتا در تابستان را اعلام کرد. پس از واکنش گیمرها، این شرکت دست به تغییراتی در برنامه‌های خود زد و اظهار کرد که فروشگاه‌های پلی استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا را تعطیل نمی‌کند، اما برنامه تعطیلی فروشگاه PSP همچنان پابرجاست.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا