اخبار تکنولوژی

آپدیت اندروید 11 ردمی Note 9T منتشر شد

آپدیت‌های جدید شیائومی و ردمی، به دستگاه‌های اقتصادی‌تر نیز رسیده‌اند. به هر حال، پس از پرچمداران نوبت این دستگاه‌ها است. به همین ترتیب، آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9T به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 منتشر شد. در ادامه، به جزئیات بیشتری از این به روزرسانی مهم می‌پردازیم.

نزدیک به ۵ ماه پیش بود که ردمی از نسخه جهانی Redmi Note 9 5G خود رونمایی کرد. نام این گوشی، Redmi Note 9T بود. به همین شکل، از مشخصات فنی برجسته این دستگاه، می‌توان به استفاده از تراشه Dimensity 800U و به دنبال آن، پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کرد.

پیش از این، در ابتدا شاهد رونمایی از این دستگاه اقتصادی با سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 به صورت پیش فرض بودیم. اما هم اکنون، زمان انتشار اولین آپدیت اساسی Redmi Note 9T فرا رسیده است. بر اساس گزارش جدید MIUI Download، آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9T به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 منتشر شده است. این به روزرسانی مهم، برای رام Global این عرضه شده است.

برخی از کاربران این دستگاه نیز خبر از دریافت آن داده‌اند. گفته می‌شود که حجم دانلود این بسته، حدود ٢.١٨ گیگابایت است. با انجام به روزرسانی جدید این گوشی، نسخه فریمور آن به “Stable V12.5.2.0.RJEMIXM” می‌کند. برای این بسته، وصله امنیتی ماه مه ٢٠٢١ در نظر گرفته شده است. اسم رمز ردمی نوت ٩ تی، Cannong است. اگر این گوشی را دارید، به شدت پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی جدید را نصب کنید. چرا که تغییرات مهم و کلیدی در عملکرد کلی گوشی و قابلیت‌ها صورت گرفته‌اند. در صورت عدم دریافت این به روزرسانی، نگران نباشید. چرا که تا هفته‌های آینده، این نسخه برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد پشتیبانی ردمی از گوشی‌هایش چیست؟ آیا این برند در این امر موفق بوده است؟ اگر کاربر این دستگاه هستید، آپدیت اندروید ١١ آن را دریافت کرده‌اید؟

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا