اخبار تکنولوژی

رونمایی از سیستم عامل HarmonyOS در 2 ژوئن به همراه هواوی P50

سیستم عامل HarmonyOS در 2 ژوئن و در کنار گوشی Huawei P50 رونمایی می‌شود.
به گزارش gsmarena؛ سیستم عامل جدید EMUI، HarmonyOS به زودی به مجموعه دستگاه‌های هوشمند شرکت Huawei اضافه خواهد شد و سیستم عامل جدید این شرکت در یک رویداد پخش زنده که توسط Huawei در ساعت ۲۰:۰۰، ۲ ژوئن برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی می‌شود و مورد استفاده کاربران و استفاده کنندگان گوشی‌های موبایل هوشمند هوآوی قرار می‌گیرد.

شرکت هواوی از دعوت نامه‌های رویداد HarmonyOS خود برای رونمایی محصولات آینده استفاده کرده است و Huawei Watch ۳، یک M-Pencil جدید برای تبلت MatePad Pro ۲ و در حال حاضر سری Huawei P۵۰ قرار است به بازار جهانی عرضه شود و آخرین دعوت دو دوربین مدور را نشان می‌دهد که در یک زاویه  قرار گرفته‌اند.

آخرین جزئیات از رونمایی سیستم عامل HarmonyOS
کارشناسان در گذشته چندین بار تصاویر لو رفته از این دستگاه‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و قرار است یک سنسور  IMX۸۰۰ سونی در گوشی جدید هوآوی استفاده شود. با این حال، تحریم‌های تجاری و تاخیر‌هایی که برای عرضه گوشی موبایل هوآوی و سایر دستگاه‌های این شرکت به وجود آمده است، باعث شده هوآوی مقداری از قدرت و سرعت تولید خود را از دست بدهد.

طبق گفته کارشناسان و تحلیلگران حوزه تلفن همراه هوشمند، تاریخ در هر سه دعوتنامه این رویداد یکسان است و ۲ ژوئن قرار است این رویداد برگزار شود و مشخص نیست که آیا تلفن همراه هوشمند Huawei P۵۰ فقط به عنوان یک پلت فرم برای نمایش HarmonyOS استفاده می‌شود یا این شرکت سرانجام پرچمداران جدید خود را معرفی می‌کند.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا