اخبار سینما

بیوگرافی مجید یاسر و همسرش

بیوگرافی مجید یاسر بازیگر و مجری با عکس همسرش مهشید حبیبی و دخترش با ناگفته های شروع تا مهاجرت اش به آمریکا را می خوانید.

بیوگرافی مجید یاسر و همسرش

مجید یاسر متولد 22 تیر 1355 در تهران ، بازیگر و مجری تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد که از 29 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار تهیه کنندگی می کند و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است.

از تئاتر تا جلوی دوربین

بصورت جدی از سال 1375 وقتی 20 ساله بود از دوران سربازی با تئاتر شروع کرد سپس در جشنواره های مختلف تئاتر حضور موفقی را تجربه کرد. گذشت تا اینکه سال 1384 بصورت حرفه ای با سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت.

شهرت

در سال 1387 با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی در نقش سمیر دیده شد و یکسال بعد در مجموعه «نردبام آسمان» نیز درخشید.

همکاری ها با لطیفی

محمد حسین لطیفی جدا از اینکه یک کارگردان خوب است ، یک رفیق است و این رفاقت باعث شده اعتماد عمیقی بین ما به وجود بیاید و در نهایت بیشتر در کارهای ایشان حضور دارم.

علاقه به ژانر طنز

شخصا علاقمند به همکاری و ایفای نقش در فیلم های آقایان داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی هستم. در اغلب ژانرهای سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده ام اما ژانر اجتماعی که گرایش به طنز دارد را می‌ پسندم و با روحیه ام هم سازگار است.

تجربه تهیه کنندگی

در ابتدا نمی خواستم تهیه کنندگی فیلم «اسب سفید پادشاه» سال 1393 را بر عهده بگیرم چرا که دغدغه اصلی من بازیگری است. فکر می کردم ورودم به عرصه تولید درست نباشد اما با صحبت هایی که با آقای لطیفی داشتیم تهیه کنندگی این اثر را در کنار بازیگری بر عهده گرفتم.

ازدواج

مجید یاسر سال هاست با خانم مهشید حبیبی (بازیگر) ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک دختر بنام آریسا می باشد.

نحوه آشنایی با همسر

من و همسرم مهشيد حبيبی در پشت صحنه برنامه «شبكه سه و نيم» سال 1384 آشنا شدیم ، در آن مقطع ايشان بعنوان يكی از عوامل پشت صحنه حضور داشتند. وقتی همسرم را ديدم حس كردم به لحاظ رفتاری به آنچه كه در ذهن دارم بسيار نزديک هستند و همان فردی هستند كه همواره برای زندگی مشترک به دنبالش بودم.

درک متقابل همدیگر

با وجود اينكه سال ها از ازدواجمان می گذرد ، اما نه تنها در طول اين سال ها ، از عشق و علاقه ما كم نشده بلكه هر روز هم كه می گذرد به آن اضافه هم می شود. بخش زيادی از اين موضوع را به درک متقابلی كه بين ما وجود دارد ربط می دهم.

حکایت خواستگاری

من و همسرم دوست داشتيم در روند آشنایی ، خواستگاری و در نهايت ازدواج مان به گونه ای عمل كنيم كه به سنت ها و خانواده های يكديگر احترام بگذاريم. به همين خاطر با وجود توافقاتی كه قبل از مراسم رسمی خواستگاری با يكديگر به عمل آورديم و در مورد مسائل مختلف با هم صحبت كرديم و به تفاهم رسيده بوديم. مراسم خواستگاری ما يک جور جنبه تشريفاتی داشت ، خانواده با هم صحبت كردند و در مورد مهريه و شير بها و غیره صحبتي به ميان نيامد.

من داماد مریم امیرجلالی نیستم

این ماجرایی كه خانم مریم امیرجلالی مادرزن من هستند یک شایعه است. حتی ایشان یک مطلب تندی در اینستاگرام خود نوشته بودند و نم ی‌دانم چرا از من دلخور بودند ف نوشته بودند مجید یاسر هیچ نسبتی با من ندارد، من هم چیزی نگفتم.

گذشته را بیاد آور

به نظرم همه ما گذشته‌ ای داریم كه باید یادمان باشد چه بودیم و چه هستیم. بعضی‌ ها به خاطر تازه به دوران رسیده بودن همه‌ چیز را فراموش می‌ كنند به نظرم‌ اینها در زندگی‌ شان یک جرقه است ، یک هنرمند باید بداند چه و كه بوده ، اصلا جوهره یک هنرمند گذشته‌ اش است.

زابیواکا

مجید یاسر از 23 خرداد 1397 تا تیر به همراه مرحوم علی انصاریان اجرای ویژه برنامه جام جهانی را برعهده داشتند که بخاطر جنبه فانتزی اش بسیار دیده شد.

مرگ در اوج افتخار

همیشه آرزو دارم كه مانند مجید در فیلم «روز سوم» برای مردم بمیرم ، برای سرزمینم باشم؛ برای هر چیزی كه متعلق به گربه خوشگل كشورمان و آدم‌ هایش باشد. همه برای من محترم هستند و مردم را عاشقانه دوست دارم، جان دادن برای میهن و مردم آن سعادت است.

مهاجرت به آمریکا

مجید یاسر با شروع اپیدمی کرونا به همراه همسرش به کشور آمریکا نقل مکان کرده و آنجا در تدارک بازگشایی یک مهدکودک برای فرزندان ایرانیان می باشد. در کنار آن برگزاری دوره های عروسک گردانی و آموزش متد اولیه بازیگری را در برنامه های خود دارد.

عشق کری خواندن

من کلا عاشق کری خواندن هستم و هر جا که بروم برای دوستان استقلالی ام کری می خوانم ، البته اکثر دوستانم استقلالی هستند .

مسی و بارسلونا

من عاشق مسی و بارسلونا هستم چون به نظرم بهترین است ، البته در بین تیم های ملی بعد از تیم ملی کشورم ، تیم ملی آرژانتین را دوست دارم. مربی مورد علاقه ام هم پپ گواردیولاست ، چون برای خودش سبک دارد.

سریال تلویزیونی

● نون خ 2 – 1399

● پادری – 1395

● خاتون – 1394

● تهران پلاک 1 – 1391

● دختری به نام آهو – 1391

● چهار چرخ – 1390

● نردبام آسمان – 1388

● سه در چهار – 1387

● راه بی‌ پایان – 1386

● شبکه سه و نیم – 1384

● صاحبدلان – 1384

فیلم سینمایی

● دم‌ سرخ‌ ها – 1397

● به وقت خماری – 1396

● اسب سفید پادشاه – 1393

● قبر مشترک – 1390

● تلفن همراه رئیس‌ جمهور – 1390

● قبرستان غیرانتفاعی – 1389

● پایان دوم – 1389

● چراغ قرمز – 1388

● دلداده – 1387

● توفیق اجباری – 1386

● روز سوم – 1385

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا