اخبار سینما

بیوگرافی امیررضا فرامرزی بازیگر

بیوگرافی امیررضا فرامرزی بازیگر با عکس های شخصی و داستان زندگی اش را می خوانید.

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی متولد 31 فروردین 1386 در شهرکرد، بازیگر است. دانش آموز مقطع متوسطه اول می باشد، از سینما فعالیت خود را شروع کرد و حالا در تلویزیون هم بازی می کند و تابحال موفق شده سه دیپلم زرین نیز بگیرد.

از کوهرنگ تا سینما

اصالتا بختیاری بود و ساکن شهر کوهرنگ شهرکرد می باشد. بازیگری را از سال 1396 وقتی تنها 10 سال داشت با فیلم اسکی باز شروع کرد، او بعد از حضور در تست این فیلم توسط فریدون نجفی کارگردان، انتخاب شد.

اولین افتخار

امیررضا برای بازی فیلم اسکی باز درحالی توانست 3 پروانه زرین بهترین بازیگر نقش کودک را از آن خود کند که تابحال هیچ تجربه حضور در کلاس بازیگری نداشت.

کودکی تختی

در سال 1397 وقتی 11 ساله بود با حضور در فیلم تختی در نقش کودکی های جهان پهلوان غلامرضا تختی دیده شد که ماهور الوند و بانیپال شومون از بازیگران آن بودند.

ورود به تلویزیون

اولین تجریه بازی امیررضا در تلویزیون با سریال از سرنوشت و در نقش کودکی هاشم بود که بزرگسالی این نقش را دارا حیایی بازی می کند. در این سریال بازیگرانی چون لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ نیز حضور داشتند.

بازیگران مورد علاقه

از شهاب حسینی و محمدرضا گلزار بعنوان بازیگران مرد مورد علاقه و از مرضیه برومند هم جزو بازیگران زنی که دوستشان دارد، نام می برد.

علاقه به دکتری

می گوید دوست دارد اول درس بخواند بعد بازیگر باشد، هدف اش تحصیل در رشته تجربی و دکتر شدن است تا بتواند کنار آن بازیگری را هم ادامه بدهد.

استعداد

امیررضا بسیار بازیگر حسی است که در کسری از ثانیه می تواند گریه کند و بسیار با استعداد است، او در سال 97 در فیلم ماهی و فیلم رامینالدو نیز حضور داشت.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا