اخبار تکنولوژی

آپدیت اندروید 11 به یک گلکسی دیگر رسید

آپدیت اندروید 11 گلکسی M40 سامسونگ با One UI 3.1 ارائه شد.

در سال گذشته، از انتشار آپدیت اندروید ١٠ گلکسی M40 سامسونگ برایتان گفته بودیم؛ اما امروز نوبت به عرضه به‌روزرسانی اندروید ١١ برای این گوشی می‌رسد. به گزارش مرجع خبری SamMobile، این به‌روزرسانی برای کاربران هندی این گوشی در دسترس قرار گرفته است و هم اکنون قابل دانلود و نصب است. حجم دانلود آپدیت اندروید ١١ گلکسی M40 حدوداً ٢.٢ گیگابایت است و آن را می‌توان از طریق قسمت به‌روزرسانی نرم افزاری در تنظیمات گوشی، پیدا کرد.

مدل نامبر Galaxy M40 همان SM-405F است. با نصب و انجام به‌ روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١، بهبود کلی در ظاهر سیستم و عملکرد آن، حباب‌های چت جدید و تغییر روش‌های دسترسی برای کاربران این گوشی فراهم شده است؛ از آن جایی که پنل نمایشگر Galaxy M40 از نوع OLED نیست، پس شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید صفحه نمایش همیشه روشن در این گوشی نخواهیم بود.

به‌روزرسانی اندروید ١١ گلکسی M40

سامسونگ عملکرد خوبی در عرضه به‌روزرسانی‌هایش داشته و گوشی‌های قدیمی‌تر خود را نیز فراموش نکرده است؛ بنابراین می‌توان سامسونگ را بابت پشتیبانی نرم افزاری بسیار مناسب‌اش در دستگاه‌ های مختلف، از جمله تبلت‌ها و موبایل‌ها، تحسین کرد.

گفتنی است؛ سامسونگ گلکسی M40 به عنوان نسخه موازی گلکسی A60 برای کشور هند معرفی شده بود و از مشخصات کلیدی همچون دوربین اصلی سه‌گانه‌، تراشه اسنپدراگون ۶٧۵ و سیستم‌عامل اندروید ٩ پیش فرض بهره می‌برد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا