اخبار سینما

ناگفته ها زندگی سهند جاهدی بازیگر جوان

بیوگرافی سهند جاهدی بازیگر و همسرش با عکس مادرش و ناگفته های شروع فعالیت تا حضور در سریال بچه مهندس را می خوانید.

بیوگرافی سهند جاهدی

سهند جاهدی متولد 4 شهریور 1375 در شهر ری ، بازیگر سینماو  تلویزیون است. از سنین کودکانی پا به عرصه برنامه های کودک و نوجوان گذاشت مدتی بعد تجربه اجرا را هم بدست آورد و حالا در سینما و تلویزیون بزرگسالان حضور دارد.

خانواده

سهند تنها فرزند محمدرضا جاهدی و خانم حمید عابدی از طراحان لباس سینما و تلویزیون می باشد.

شروع با پسردایی پدر

سال 1383 در 8 سالگی با فیلم 110 ثانیه ای «دویدم و دویدم» به کارگردانی جواد مزدآبادی پسر دایی پدرش ، بازیگری را  تجربه کرد که این فیلم در جشنواره پلیس ، پنجم شد.

حرفه ای از سینما تا تلویزیون

سال 1384 با فیلم سینمایی تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داودی در نقش پسربچه گل فروش بصورت حرفه ای جلوی دوربین رفت. او سپس سال 1387 در سریال روزهای زیبا کنار حسن جوهرچی ، لادن طباطبایی و سام درخشانی وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت با عمو پورنگ

اما شهرت سهند سال 1388 در 13 سالگی با فوق برنامه عمو پورنگ آغاز شد زمانی که سهند در کنار امیر محمد متقیان و متین حیدری نیا در قامت مجری حضور داشت.

در مسیر موفقیت

بعد از تجربه های موفق در سریال عید امسال در سال 88 و سریال نوشدار از سال 92 کم کم توانست وارد دنیای حرفه فیلم و سریال بزرگسالان شود. او سال 96 در سریال محکومین بازی کرد و در سال 97 سریال هیئت مدیره را داشت و در سال 98 با سریال آچمز نشان داد سیر صعودی مسیر هنری اش ادامه دارد.

ازدواج

سهند جاهدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

از پرسپولیس تا کارگردانی

آقای بازیگر به شدت طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس در ایران و بارسلونا در لالیگا است ، البته رئال مادرید با سرمربیگری زیدان را هم می پسندد! اوقافت فراغت اش را با رفتن به باشگاه تکواندو و گاهی اوقات بازی با فوتبال پر می کند و دوست دارد کارگردانی را نیز تجربه کرد.

دلخوش سهمیه دانشگاه

ما الان کشورهای دیگه را نگاه می کنیم و ایران رو باهاش مقایسه می کنیم، میبینیم واقعا اینجا برای بازیگر ارزش قائل نیستند. مثلا یه چیزی کوچک برای حمایت از بازیگران کودک و نوجوان این میتونست باشه که حداقل سهمیه رشته هنری توی دانشگاه رو برایمان در نظر می گرفتند.مثلا میتونستن بیان بگن شمایی که کارت اینه 10 سال 15 سال سابقه بازیگری داری میتونی با سهمیه وارد رشته کارگردانی در دانشگاه بشید !

بهروز بچه مهندس

سهند جاهدی در ماه رمضان 1400 با سریال بچه مهندس 4 در نقش منفی بهروز سیاح تجربه جدیدی را کنار محمدرضا رهبری و مهشید جوادی بدست آورد.

از شادمهر تا هیچکس

سبک موسیقی مورد علاقه اش پاپ و رپ است و صدای شادمهر عقیلی ، یاسر بختیاری (یاس) و سروش هیچکس را بیشتر از دیگر خواننده ها گوش می دهد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا