اخبار سینما

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و علت طلاق

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش مهدی پاکدل با عکس های خانوادگی و ناگفته های شهرت تا علت اصلی طلاق را می خوانید.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل دکتری تخصصی رشته روانشناسی می باشد که در کنار بازیگری در دانشگاه تدریس می کند و تنها یک خواهر کوچکتر بنام تینوش دارد.

از کلاس تا مدلینگ

در سال 1376 وقتی 16 ساله بود یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبا گذراند سپس مدت کوتاهی با پیشنهاد تبلیغات فعالیت اش را در عرصه مدلینگ ادامه داد.

در جلوی دوربین

سال 1377 وقتی 17 ساله بود با مجموعه یونس کنار سید جواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت سپس یکسال بعد با سریال کوی دامون فعالیت خود را ادامه داد.

از شهرت تا سینما

سال 1382 در 22 سالگی با سریال مسافری از هند در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی درخشید تا اینکه سال 1385 با فیلم مصائب دوشیزه وارد سینما شد.

ازدواج

بهنوش طباطبایی در اسفند 1389 وقتی 29 ساله بود با مهدی پاکدل بازیگر 30 ساله ازدواج کرد.

نحوه آشنایی

همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد و پس از دوستی و رفت آمد در نهایت به خواستگاری کشیده شد.

علت طلاق

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد و این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. عدم تفاهم و بحث های مداوم طولانی و بی نتجیه باعث شد سرانجام تصمیم به جدایی بگیریم.

مورد علاقه ها

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است ، اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است. آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند.

پیگیری فیلم های روز

نه زیاد فیلم می بیندم نه کم، بستگی به حوصله ام دارم ، از فیلم های روز تا جایی که بتوانم عقب نمی مانم، همه را شاید نبینم ولی بی خبر نمی مانم. تازگی ها سریال های روز دنیا من را بیشتر سر ذوق می آورد.

آرام و محتاط

در بحرانی ترین شرایط هم بدی ها را با واکنش های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی دهم ، کسی را قضاوت نکرده و نمی کنم.

طعنه به همسر سابق

پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه ، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است. خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

لحظات شادی با مردم

زیاد اهل صفحات مجازی نیستم ولی همین حضور کمرنگ هم موید اینست که همیشه شادی و لحظات پر انرژی ام را با مردم به اشتراک گذاشته ام.

تجربه مدلینگ

در عرصه مدلینگ با برندی همکاری می کنم که خودم شخصا محصول کارش را می پسندم. وقتی برندی بواسطه چهره من کارش رونق پیدا می کند این یعنی کارگاهی که آن محصول را تولید می کند مجبور می شود افراد بیشتری را بکار بگیرد و به اشتغال برساند که یک جور خیر و برکت برای همه می آورد.

حسرتی در زندگی ندارم

هیچ حسرتی در زندگی ام ندارم چون برای رسیدن به کیفیت مطلوب زندگی تلاش کرده ام ، من تلاش خودم را کرده یا رسیده ام یا نرسیده ام. مهم اینست که تلاش کرده ام و شاید به یک هدفی که مد نظرم بود نرسیده ام ولی بواسطه آن تلاش به چیزهایی رسیدم که شاید آها مسیرهای بهتری پیش پام گذاشتند.

خصوصیات

● بسیار احساساتی و مهربان

● عاطفی و زود جوش

● رک گو و خون گرم

● کم حرف و صبور

● انتقاد پذیر

● مطالعه را دوست دارد

● به موسیقی هم علاقه دارد

● ورزش را می پسندد (پیاده روی)

● مسافرت با خانواده را ترجیح میدهد

کار سینمایی

● ماجرای نیمروز: رد خون – 1397

● غلامرضا تختی – 1397

● لابی – 1395

● زیر سقف دودی – 1395

● سیانور – 1394

● شانس، عشق، تصادف – 1393

● قصه عشق پدرم – 1391

● گام‌ های شیدایی – 1391

● فیلم ویدویی به فاصله یک نفس – 1390

● آزادراه – 1389

● پوست موز – 1387

● کلاغ پر – 1386

● پسران آجری – 1385

● مصائب دوشیزه – 1385

کار تلویزیونی

● یونس – 1377

● کوی دامون – 1378

● نوعروس – 1381

● مسافری از هند – 1382

● عشق گمشده – 1383

● پیله‌ های پرواز – 1384

● گل ‌های گرمسیری – 1387

● چاردیواری – 1388

● در مسیر زاینده رود – 1389

● مختارنامه – 1389

● از یاد رفته – 1390

● میکائیل – 1394

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا