اخبار سینما

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر و همسرش با عکس و ناگفته های شروع تا شهرت با نقش راضیه (مانلی) در سریال آقازاده را می خوانید.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

علاقه به بازیگری

10 سالگی برای اولین با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم ، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

از آموزشگاه تا تئاتر

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال 97 وقتی 18 ساله بودم هنرجوی کلاس های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم. در کنار یادگیری فعالیت خود را از تئاتر شروع کردم و چندین تجربه خوبی هم بدست آوردم.

همکاری با نسیم ادبی

خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیده بودند و برای حضور در نمایش قصه ظهر جمعه انتخابم کردند. این نمایش اوایل تابستان سال 98 به کارگردانی ایشان اجرا و روی صحنه رفت.

در جلوی دوربین

در یکی از اجراهای تئاتر خانم ادبی ، آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمده بودند که یک ماه بعد از دفتر ایشان با من تماس گرفتند تا برای تست بروم. اصلا خبر نداشتم برای چه کاری دعوت شدم که بعد از چند جلسه صحبت و تست سال 98 برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده انتخاب شدم.

سختی آقازاده

سختی نقش اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار پیچیده می شد. به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند.

تجربه فیلم کوتاه

سریال شبکه خانگی آقازاده اولین تجربه تصویری من بصورت حرفه ای است ، البته قبل از آن هم یک نقش جزئی در یک فیلم کوتاه داشتم.

بازیگری خوب مهمتر از شهرت

همیشه دوست دارم در مسیر درستی قدم بردارم چون بازیگر خوب بودن برایم از شهرت مهم تر است و این چشم اندازی است که برای خودم ترسیم کرده ام. امیدوارم بتوانم همه کسانی که در این راه به من کمک کردند را سربلند کنم.

ازدواج

پردیس پورعابدینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شخصیتی آرامی دارم

می دانم که یکی دو بازیگر جوان که قبلا با آقای عنقا به شهرت رسیدند با فعالیت هایی که در فضای مجازی داشتند یکسری حواشی بوجود آوردند. من در مقام قضاوت آنها نیستم ، فارغ از درستی یا نادرسی این رویکرد ، به نظرم هر کس در انتخاب مسیر زندگی خود مختار است. من به همه همکارانم چه جوان و چه پیشکسوت احترام می گذارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم ، من شخصیت آرامی دارم و نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی و حواشی آن مطرح شوم.

برآورده شدن بزرگترین آرزو

سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد ، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند ، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد ، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم. آقازاده مثل یک دانشگاه بود ، درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

تمرین سر کردن چادر

یکی از ساده ترین چیزهایی که برای نقش راضیه سریال آقازاده تمرین می کردم ، درست سر کردن چادر بود که در زندگی روزمره ام چندین هفته ای آنرا تمرین کردم.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا