اخبار سینما

اطلاعات جدید از فیلم فعالیت فراطبیعی 7

چهار بازیگر اصلی هفتمین فیلم از مجموعه فیلم ترسناک و پرطرفدار فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) مشخص شده است. این مجموعه فیلم که با بودجه بسیار کم و در ژانر وحشت و تصاویر پیدا شده ساخته شده است از همان اولین فیلم خود در سال ۲۰۰۹ توجه علاقه مندان ژانر وحشت مخصوصا ژانر تصاویر پیدا شده را به خود جلب کرد. کارگردان اولین نسخه از این مجموعه فیلم اورن پلی بود که فعالیت فراطبیعی را تنها با پانزده هزار دلار ساخت. فروش فوق العاده اولین نسخه آن به بیش از ۱۹۰ میلیون دلار رسید.

تنها ده سال پس از آنکه فیلم پروژه جادوگر بلر (The Blair Witch Project) دنیای سینمای وحشت را حسابی تکان داد، فیلم فعالیت فراطبیعی از راه رسید و هواداران این ژانر را باری دیگر هیجان زده کرد. کارگردان این فیلم، اورن پلی، در جای جای خانه دوربین کار گذاشت تا بدین وسیله داستان زوجی بنام کتی و مایکا را بگوید. خانه آن ها مدتی است دچار فعالیت های فراطبیعی است و تمام این اتفاقات به کتی و گذشته اش مربوط می شود. منتقدان نظرات منفی و مثبتی درمورد این فیلم داشتند اما سرانجام این فیلم بسیار محبوب شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد تا آنجا که پنج فیلم دیگر نیز پس از آن ساخته شد.

در سال ۲۰۱۹ بود که کمپانی پارامونت پیکچرز خبر از ساخت هفتمین فیلم از مجموعه فیلم فعالیت فرا طبیعی را منتشر کرد. مراحل ساخت فیلم پس از شروع فراگیری ویروس کووید ۱۹ چندی متوقف شد و اکنون باری دیگر از سر گرفته شده است. رسانه The Wrap به صورت اختصاصی گزارش داده است که چهار بازیگر اصلی هفتمین فیلم از این مجموعه فیلم نیز انتخاب شده است. امیلی بدر، رونالد باک، دن لیپرت و هنری آیرس براون چهار بازیگر اصلی هفتمین فیلم فعالیت فراطبیعی هستند.

تاکنون هیچ اطلاعاتی راجع به موضوع داستانی فیلم فعالیت فراطبیعی ۷ به دست نیامده است. کارگردان این فیلم ویلیام اوبنک (کارگردان فیلم زیرآب) و نویسنده آن کریستوفر لندون می باشد. با توجه حضور بازیگران اصلی کاملا جدید، اینطور به نظر می آید که داستان فیلم فعالیت فراطبیعی ۷ کاملا جدید خواهد بود و به داستان اصلی این مجموعه ارتباطی نخواهد نداشت. اما با این حال این امکان وجود دارد که توبی، روح خبیثی که کتی و خانواده اش را تسخیر کرده بود، به این فیلم نیز راه یابد و یا شاید نیز ریبوت این مجموعه فیلم کاملا داستانی متفاوت داشته باشد.

اورن پلی بهمراه جیسون بلوم و استیون اشنایدر تهیه کننده گان این فیلم خواهند بود. در پایان باید بگویم که ریسکی متوجه ساختن هفتمین فیلم فعالیت فراطبیعی نیست چراکه این مجموعه فیلم با شش فیلم طرفداران خودش را پیدا کرده است و عده کثیری از آن ها بدون توجه به حرف های منتقدین به تماشای آن خواهند رفت. حال که تاکنون و با این شش فیلم، این مجموعه فیلم فروش بیش از ۹۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است، همیشه این ظرفیت بالقوه وجود دارد که دنیای داستانی آن با فیلم های بیشتر گسترش پیدا کند و به نبوغ برسد. پارامونت تاریخ اکران فیلم فعالیت فراطبیعی ۷ را ۲۲ مارچ ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا