اخبار سینما

پنج فیلم برتر ایمی آدامز

چند سالی است که هالیوود در رویه فیلم سازی خود تغییراتی ایجاد کرده است. بازیگران جای خود را به ابرقهرمان ها می دهند و بازسازی فیلم های نامی قدیمی بسیار رواج یافته است. اما با این وجود، هنوز هم بازیگرانی هستند که در نقش های غیر ابرقهرمانی بسیار خوش می درخشند. یکی از این بازیگران ایمی آدامز می باشد. ایمی آدامز طی سال ها فعالیت هنری خود در فیلم های بسیار شاخصی نقش آفرینی های به یاد ماندنی انجام داده است. امروز در نظر داریم پنج فیلم برتر او بر اساس وبسایت مورد اعتماد راتن تومیتوز را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

افسون زده (Enchanted) – امتیاز ۹۳%

این فیلم برداشتی طنزآمیز از داستان شاهزاده جیزل انیمیشن های دیزنی است. او طی اتفاقی از دنیای رویایی قصه ها به شهر نیویورک دنیای واقعی فرستاده می شود. ایمی آدامز در این لایو اکشن در نقش شاهزاده جیزل ظاهر می شود‌. درون مایه این فیلم به نوعی تلفیقی از سیندرلا و اِلف است و به همان اندازه دوست داشتنی و طنزآمیز می باشد. شکی نیست که این فیلم از آنچه منتقدان و بینندگان انتظار داشتند، بسیار بهتر عمل کرد. پس از اکران این فیلم در سال ۲۰۰۷، ما همچنان منتظر دیدن نسخه بعدی آن هستیم اما هنوز این مهم به سرانجام نرسیده است که امیدوارم به زودی و همانطور که سازندگان قول داده اند، نسخه بعدی آن نیز ساخته شود.

ورود (Arrival) – امتیاز ۹۴%

معمولا وقتی فیلمی هالیوودی درمورد یورش موجودات فرازمینی به زمین ساخته می شود، یا ابتدا کاخ سفید در فیلم منهدم می شود و یا لندن دچار آشوب ناشی از ورود آن ها می شود. اما دنی ویلنوو در فیلم ورود، داستان یورش موجودات فرازمینی به زمین را بسیار خلاقانه و منحصر بفرد به تصویر کشید. در فیلم ورود، سفینه های موجودات فرازمینی در نقاط مختلف زمین فرود می آیند و آن ها قصد دارد با زمینیان ارتباط برقرار کنند. ایمی آدامز در نقش متخصص زبانی در این فیلم ظاهر می شود و باید آنچه که آنان می گوید را رمزگشایی کند. داستان این فیلم کمی آهسته به پیش می رود که شاید ممکن باشد بعضی از بینندگان را خسته کند اما قسمت پایانی داستان که همه چیز را به هم متصل می کند، به تنهایی دیدن این فیلم را برای تمام مدت با ارزش می کند.

او (Her) – امتیاز ۹۴%

همانقدر که تکنولوژی پیشرفت روزافزونی دارد و در زندگی همه ما نقش مهمی را ایفا می کند، فیلم های علمی تخیلی همانند او برای ما ارزش بیشتری پیدا می کنند. داستان این فیلم درام و عاشقانه درمورد مردی درونگرا و تنها با بازی واکین فینیکس است که عاشق دستیار مجازی صوتی خویش با صداپیشگی اسکارلت جوهانسون می شود. این فیلم در واقع موضعی انتقادی اما صادق نسبت به رابطه های مدرن امروز دارد. مخاطب با دیدگان خویش مشاهده می کند که شخصیت های این فیلم در طول آن تبدیل به انسان های واقعی برای وی می شوند. فیلم او از نظر منتقدان و همچنین بینندگان بسیار فیلم موفقی می باشد.

اگه میتونی منو بگیر (Catch Me If You Can) – امتیاز ۹۵%

فیلم کمدی اگه میتونی منو بگیر استیون اسپیلبرگ زندگی سارق بدنامی بنام فرانک ابگنیل را به تصویر می کشد. او در طول زندگی خود در نقش های متفاوتی ظاهر شد و پول های زیادی سرقت کرد. در این فیلم لئوناردو دی‌ کاپریو در نقش ابگنیل ظاهر می شود و مدام از مامور اف بی آی با بازی تام هنکس در حال فرار است. هنگامی که ابگنیل خود را در نقش دکتر جا زد با دختری که ایمی آدامز نقش آن را ایفا می کند آشنا می شود و دل به او می بازد. این فیلم از آن دسته فیلم هایی بود که ایمی آدامز را به یک ستاره تبدیل کرد.

ماپت ها (The Muppets) – امتیاز ۹۵%

ایمی آدامز در کنار جیسون سگل در نقش های اصلی نسخه بازسازی شده ماپت ها در سال ۲۰۱۱ ظاهر شدند. در واقع می توانیم بگوییم این فیلم قصد دارد پیام تلاش برای پیدا کردن شخصیت واقعی خود را به بیننده القا کند. والتر شخصیت جدید این مجموعه، از شاخصه های این فیلم است. او در طول این فیلم سعی دارد که به این حقیقت پی ببرد که آیا او واقعا ماپت است یا انسان می باشد. فیلم ماپت ها که کسی انتظاری از آن نداشت به شدت مورد توجه و تحسین منتقدان و همچنین اهالی سینما و بینندگان قرار گرفت.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا