اخبار سینما

بیوه سیاه بر روی دیزنی پلاس منتشر میشود

اکران فیلم بیوه سیاه (Black Widow) به طور رسمی باری دیگر با تاخیر مواجه شد. این فیلم مورد انتظار در ماه جولای سال جاری به اکران درخواهد آمد. فیلم بیوه سیاه همزمان با اکران خود بر روی شبکه دیزنی پلاس نیز منتشر می شود. بیوه سیاه که در ابتدا قرار بود ماه می سال گذشته در سینماها اکران شود و با اکران خود قسمت چهارم دنیای سینمایی مارول را شروع کند، تاکنون و از زمان فراگیری ویروس کووید ۱۹ چندین مرتبه با تاخیر در اکران مواجه شده است.

چند وقتی بود که اعلام شده بود اکران این فیلم در ماه می سال جاری خواهد بود اما همانطور که بسیاری نیز حدس می زدند سرانجام باز هم با تاخیر در اکران مواجه شد. حتی حال که واکسیناسیون جهانی آغاز شده است و سینماها نیز اندک اندک در حال باز شدن هستند، هنوز نمی توانیم بگوییم دقیقا چه زمانی سینما رفتن همانند قبل از فراگیری این ویروس خواهد بود.

سوال دیگری که ذهن بسیاری را مشغول کرده بود این بود که آیا بیوه سیاه بر روی شبکه اینترنتی دیزنی پلاس نیز حول محور همان تاریخی که این فیلم اکران می شود، انتشار خواهد یافت یا خیر. در طول این فراگیری بود که کمپانی دیزنی در ازای دریافت مبلغی اضافه از مشترکین دیزنی پلاس خود، امکان تماشای مولان (Mulan) و رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon) را برایشان به ارمغان آورد. مدت زمانی بود که دیزنی و مارول برای اضافه کردن این فیلم به دیزنی پلاس بدین ترتیب تردید داشتند. اما حال تردید را کنار گذاشته اند و تصمیم به اکران این فیلم بعلاوه انتشار آن به صورت همزمان بر روی دیزنی پلاس در تابستان گرفته اند.

همین امروز بود که با توجه به تغییر برنامه خود، دیزنی با انتشار پوستر جدیدی از بیوه سیاه اعلام کرد که اکران فیلم بیوه سیاه تا تاریخ ۹ جولای به تاخیر افتاده است. اما خبر خوبی که اعلام کرد این بود که به صورت همزمان هم در سینماها و هم بر روی دیزنی پلاس (البته که با پرداخت هزینه اضافه) منتشر می شود.

بدین ترتیب می توانیم تقریبا اطمینان داشته باشیم که اکران این فیلم دیگر با تاخیر همراه نخواهد بود. حال دیزنی فرصت دارد تا برای کمپین تبلیغاتی این فیلم فعالیت های خود را از سر بگیرد. بیش از یک سال است که تریلر جدید از فیلم بیوه سیاه منتشر نشده است. بنابراین برای جلب توجه کردن فیلم دوستان و تشنه کردن مخاطبان، انتشار تریلری جدید ضروری خواهد بود. اگر قرار بود این فیلم در ماه می اکران شود، دیزنی تا بحال تبلیغات سنگینی از این فیلم ترتیب داده بود. حال که اکران این فیلم در ماه جولای می باشد، فرصت بسیار مناسبی است تا هم دیزنی مرحله به مرحله تبلیغات این فیلم را به پیش ببرد، هم افراد بیشتری در دنیا تا آن موقع واکسن دریافت می کنند و در نتیجه سینماهای بیشتری فعالیت خود را از سر خواهند گرفت و این یعنی فروش بیشتر این فیلم. بیوه سیاه با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخت خود نیاز شدیدی به فروش بلیط هایش دارد. این احتمال وجود دارد که تا ماه جولای هنوز نیز محدودیت هایی برای باز شدن سینماها وجود داشته باشد بعلاوه اینکه اضافه شدن آن به دیزنی پلاس منبع درآمد دیگری برای این فیلم خواهد بود.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا