اخبار سینما

فیلم جدید کشتار با اره برقی در تگزاس

نهمین فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس (The Texas Chainsaw Massacre) قرار است ادامه داستان اولین فیلم آن که در سال ۱۹۷۴ اکران شد، باشد. سازندگان تایید کرده اند که شخصیت مرد صورت چرمی (یا همان لدرفیس) در این فیلم حضور خواهد داشت اگرچه سالخورده شده است. اولین فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس به کارگردانی توبی هوپر ساخته شد و به سرعت به فیلمی مورد علاقه بینندگان در ژانر اسلشر تبدیل شد. داستان این فیلم (که الهام گرفته از حوادث واقعی می باشد) حول محور گروهی از جوانان است که در تگزاس گیر خانواده ای مجنون و انسان خوار افتاده اند.

پس از اکران این فیلم در سال ۱۹۷۴، فیلم های بسیاری از آن طی این سال ها ساخته شده است. آخرین فیلم آن لدرفیس در سال ۲۰۱۷ اکران شد. این فیلم داستان مرد شماره یک و بدنام این مجموعه یعنی لدرفیس را پیش از وقایع اولین فیلم آن روایت می کند. کمپانی لجندری پیکچرز حقوق این مجموعه فیلم را در سال ۲۰۱۸ خرید و قول داد که ریبوت خوش ساختی از این مجموعه فیلم دوست داشتنی ارائه خواهد کرد. این کمپانی همچنین اذعان داشت که امکان دارد مجموعه تلویزیونی از آن نیز بسازد.

فد آلوارز (کارگردان فیلم تحسین برانگیز و ترسناک نفس نکش) تولید کننده فیلم جدید کشتار با اره برقی در تگزاس خواهد بود. او در مصاحبه ای با رسانه بلادی دیسگاستینگ گفت که این فیلم دنباله اولین فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس خواهد بود. وی همچنین اضافه کرد که لدرفیس بدنام (اگرچه سالخورده) نیز در فیلم حضور خواهد داشت. او همچنین مطرح کرد که برای آنکه این فیلم نیز حال و هوای همان کشتار با اره برقی در تگزاس ۱۹۷۴ را داشته باشد، در صحنه های قتل از جلوه های غیرکامپیوتری استفاده خواهد شد.

با توجه به گفته های آلوارز می توانیم برآورد کنیم که این کمپانی می خواهد موفقیت چشمگیر هالووین در سال ۲۰۱۸ را تکرار کند. آن فیلم نیز پس از چندین فیلم که به دنبال نسخه اصلی آن که در سال ۱۹۷۸ ساخته شده بود، اکران شد و به موفقیت دور از انتظاری دست پیدا کرد. با توجه به این موفقیت بود که قرار شد دو فیلم هالووین می کشد و هالووین پایان می پذیرد در سال جاری و سال بعد اکران شود.

اما متاسفانه اطلاعات زیادی درمورد آخرین فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس منتشر نشده است. مخصوصا اینکه ما هنوز نمی دانیم پس از مرگ بازیگر اصلی لدرفیس در سال ۲۰۱۵، چه کسی قرار است نقش لدرفیس را در این فیلم ایفا کند. دیوید بلو گارسیا کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد گرفت. السی فیشر (ستاره فیلم پایه هشتم) نیز در نقش اصلی فیلم ظاهر می شود. بسیاری از منتقدان بر این باورند که ریبوت این فیلم و ربط دادن داستان فیلم جدید به اولین فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس انتخاب هوشمندانه ای است. لدرفیس در این سال ها به چهره ژانر وحشت در سینما بدل شده است. یک فیلم قوی دیگر لازم است تا مجموعه فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس که پس از سال ها هنوز رنگ و بوی دنباله ای خوش ساخت را به خود ندیده است، جان تازه ای بگیرد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا