اخبار سینما

بیوگرافی علی رضوانی خبرنگار جنجالی

بیوگرافی علی رضوانی خبرنگار جنجالی صدا و سیما با عکس جدید و ناگفته های زندگی شخصی تا ازدواج و همسرش را می خوانید.

بیوگرافی علی رضوانی

علی رضوانی متولد 28 آذر 1363 در تهران ، خبرنگار سیاسی ورزشی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات می باشد که از کونگ فو به خبرنگاری رسید و حالا از طرف برخی چهره ها مقلب به به نچسب ترین خبرنگار است.

از ورزش تا خبرنگاری

در محله چیذر شمیران واقع در شمال تهران به دنیا آمد تا اینکه از نوجوانی از ورزش کونگ فو آن چنان درخشید که حتی به تیم ملی هم دعوت شد. در نهایت اما با حضور در دوره های خبرنگاری وارد باشگاه خبرنگاران جوان از ورزش دور شد.

نحوه ورود به تلویزیون

به گفته خود بعد از گذران دوره های خبرنگاری و آزمون جذب باشگاه خبرنگاران شد تا اینکه پس از گذراندن یک دوره دیگر با قرارداد رسمی وارد تلویزیون شد.

اولین خبر و ماجرای بند پ

در 21 رمضان 1385 در حالی که 22 ساله بود اولین گزارش او از تلویزیون روی آنتن رفت. خواهرش از کارمندان با سابقه صدا و سیما بوده که می گوید با رانت او ! وارد سازمان نشده و هیچ بند پ در استخدام او دخیل نبوده و همه چیز عادی بوده است.

از خبر نبروی انتظامی تا ورزش

برنامه ورزشی خارج از گود او در نقد بازیکنان و چهره ها وی را به شهرت رساند. گزارش های علیه علی دایی ، امیر قلعه نویی ، فرهاد مجیدی ، کارلوس کیروش ، علی کریمی و امیر تتلو خیلی به جنجال کشیده است. ناگفته نماند آقای خبرنگار قبل از ورودی به خبر ورزشی در خبر نیروی انتظامی سابقه کار دارد !

گاهی زیادی روی کردم

علی رضوانی اعتراف می کند بعضی اوقات زیادی روی کرده و زیادی مته به خشخاش گذاشته است ، گاهی اوقات هم گاف داده و مجبور به عذرخواهی هم شده است.

سیاسی با بدون تعارف

این خبرنگار با برنامه گفتگو محری بخش 2030 بنام بدون تعارف که ابتدا بصورت مشترک با همکارانش می گرفت وارد گفتگو با چهره هایی سیاسی شد. ایشان در قامت خبرنگار در این برنامه با چهره های نظامی و سیاسی گفتگو کرده که کمتر حاضر به مصاحبه می شوند.

پرسپولیسی یا استقلالی ؟!

می گوید طرفدار هیچ تیمی نیست، نه آبی و نه قرمز ، اما عکسی از او لو رفته که با نشان دادن عدد 6 برای طرفداران استقلال کری خوانی می کند!

لقب نچسب ترین خبرنگار

زهرا عاملی بازیگر و شاعر: روز خبرنگار رو به نچسب ترین و خودشیرین ترین و هنرمند ستیزترین خبرنگار ایران آقای رضوانی تبریک می گم، خسته نباشی قهرمان …

تصادف

این خبرنگار پرحاشیه در دی ماه 1395 ساعت 4 صبح در یکی از اتوبان های خود با خودروی شخصی دچار سانحه شد که خوشبختانه جراحات خیلی جدی نبود.

ابتلا به سرطان

یکبار بعلت سرماخوردگی به دکتر مراجعه کرد که پس از آزمایش دکتر خبری از ابتلای وی به سرطان و شروع شیمی درمانی می کند. با این حال او با مراجعه به دکتر دیگر و بررسی مدارک و آزمایش دوباره متوجه اشتباه پزشکی می شود.

آیفون 11 پرو مکس

علی رضوانی در اغلب خبرهایش حتما علیه آمریکا و سیاست های اروپا صحبت می کند با این حال خودش از گوشی آیفون 11 پرو مکس ساخت آمریکا استفاده می کند. این استفاده از گوشی سوپر لوکس آمریکایی که به پول ایران نزدیک 40 میلیون تومان می باشد حتی مورد انتقاد همفکرانش نیز می باشد.

ماجرای بازجو – خبرنگار

بعد از پخش مستند مظنونین همیشگی از 2030 درباره فعالیت بازداشت شدگان محیط زیستی ، رامین سید امامی مدعی شد علی رضوانی بازجو بوده است. این خبر بعد بارها توسط خود آقای رضوانی تکذیب شده است با این حال همکارش خانم آمنه سادات ذبیح پور هم به همین عنوان متهم است.

ابتلا به کرونا

بعد از فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان حالا عکسی از علی رضوانی در بیمارستان پخش شده که گفته می شود بخاطر ابتلا به بیماری کرونا بستری است. با این حال وضعیت او نشان می دهد مشکل چندانی ندارد و بزودی با دعای خیر مردم مرخصی می شود.

ازدواج

علی رضوانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است او یکسال قبل از ترور سردار سلیمانی در گفتگویی به وی قول داده بود سر سال دیگر ازدواج کند.

بچه ننه بودم

تفریحات کوچکی ام همش تو کوچه و بیشتر گل کوچیک و هفت سنگ ، عکس برگردون و بعدا با آتاری و میکرو و ماریو قارچ خوره گذشت. دوران مدرسه من عجیب و غریب بود ، چون مقطع آمادگی رو نرفتم و به شدت بچه ننه بودم و از مادرم دور نمی شدم ، حتی در روز اول از مدرسه فرار کردم. کار به جایی رسید که مادرم 10 روز با من به مدرسه می آمد و در کلاس درس می نشست تا اینکه دیگه عادت کردم.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا