اخبار سینما

معرفی کامل فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

فیلم Ghostbusters: Afterlife اثری کمدی و علمی-تخیلی به کارگردانی جیسون رایتمن است که یکی از بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود. این فیلم درواقع دنباله مستقیم دو قسمت ابتدایی مجموعه فیلم‌های شکارچیان روح و درمجموع چهارمین فیلم فرنچایز شکارچیان روح محسوب می‌شود.

تاریخ اکران فیلم شکارچیان روح 2021

تاریخ اکران فیلم شکارچیان روح 2021 در 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) خواهد بود.

بازیگران فیلم شکارچیان روح 2021

وظیفه کارگردانی فیلم چهارم فرنچایز شکارچیان روح برعهده جیسون رایتمن قرار دارد؛ رایتمن طی دهه گذشته توانسته در کار خود به اوج برسد. نخستین فیلم بلند او فیلم ممنون که سیگار می‌کشید (Thank You for Smoking‎) بود که در سال 2005 اکران شد و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.

این کارگردان در ادامه کار فیلم‌سازی خود را با فیلم‌های تحسین شده‌ای چون جونو (Juno)، بالا در آسمان (Up in the Air)، بزرگسال جوان (Young Adult) و روز کارگر (Labor Day) ادامه داد.

آخرین کار این کارگردان نیز فیلم رقیب پیشتاز (The Front Runner) بود که در سال 2018 اکران شد و هیو جکمن در آن به ایفای نقش پرداخت. جیسون رایتمن درواقع پسر کارگردان ایوان رایتمن است. طرفداران دو فیلم نخست شکارچیان روح به خوبی ایوان را می‌شناسند؛ او وظیفه کارگردانی دو فیلم نخست را برعهده داشت و قرار است تا در این فیلم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده همکاری داشته باشد. جیسون رایتمن علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، فیلم‌نامه‌ این پروژه را نیز با همکاری گیل کنان ساخته است.

در مرکز خط داستانی فیلم شکارچیان روح 2021 دو نوجوان به نام‌های فیبی و ترور وجود دارند که به‌ترتیب مکینا گریس (بازیگر سریال تسخیرشدگی خانه هیل) و فین ولفهارد (بازیگر سریال چیزهای عجیب) این دو نقش را ایفا می‌کنند. کری کان که بیشتر برای بازی در سریال بازماندگان (The Leftovers) شناخته می‌شود قرار است نقش مادر این دو نوجوان به نام کالی را بازی کند.

پل راد نیز قرار است نقش آقای گروبرسون را ایفا کند؛ آقای گروبرسون معلم مدرسه تابستانی بچه‌ها و همچنین یک متخصص در تیم اصلی شکارچیان روح محسوب می‌شود. لوگان کیم و سلستی اوکانور ازجمله بازیگران جدیدی هستند که نقشی نامشخص را در این فیلم ایفا می‌کنند.

بدون شک هیجان‌انگیزترین اتفاق ممکن برای طرفداران فیلم‌های دهه 1980 را می‌توان به بازگشت برخی از بازیگران اصلی دو فیلم نخست نسبت داد. ازجمله بازیگران قدیمی که در فیلم جدید حضور خواهند داشت می‌توان به این افراد اشاره کرد:

  • بیل مری در نقش پیتر ونکمن
  • دن اکروید در نقش ری استانتز
  • ارنی هادسون در نقش وینستون زدمور
  • آنی پاتس در نقش جنین ملنیتز

هارولد ریمیس و ریک مورانیس تنها بازیگران اصلی دو فیلم نخست هستند که در این فیلم حضور ندارند؛ ریمیس در سال 2014 از دنیا رفت و مورانیس نیز تقریبا از دنیای فیلم‌های سینمایی فاصله گرفته و بازنشسته شده است.

داستان فیلم شکارچیان روح 2021

فیلم شکارچیان روح 2021 برای نخستین بار این فرنچایز را از شهر نیویورک خارج کرده و به شهر کوچک سامرویل در اوکلاهاما نقل مکان می‌کند. دو خواهر و برادر به نام‌های فیبی و ترور همراه با مادرشان به خانه‌ای که صاحبش پدربزرگ فقیدشان بود نقل مکان می‌کنند.

در ادامه مشخص می‌شود که این خانه متعلق به ایگون اسپنگلر بوده است؛ بعد از رخ دادن یکسری اتفاق مرموز این خانواده تصمیم می‌گیرند تا با تیم اصلی و فراموش‌شده شکارچیان روح ارتباط برقرار کنند.

جیسون رایتمن به شکل کاملا واضح اعلام کرد که فیلم شکارچیان روح 2021 دنباله مستقیم فیلم‌های پدرش خواهد بود و هیچ ارتباطی با فیلم شکارچیان روح به کارگردانی پل فیگ که در سال 2016 اکران شده بود، نخواهد داشت.

در امر بازاریابی فیلم جدید تنها به درون‌مایه فیلم‌های اصلی و پرداختن به چگونگی سقوط تیم شکارچیان روح طی دهه‌های اخیر اشاره شد. بعد از فیلم سال 2016 طرفداران این فرنچایز به شدت به تیم بازیگران و داستان فیلم انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که این فیلم خاطرات زیبای دو فیلم نخست را برایشان لکه‌دار کرده است.

طرفداران مجموعه فیلم‌های شکارچیان روح اکنون امیدوارند تا با فیلم جدید خاطرات تلخ فیلم قبلی را ازیاد ببرند و آن را کامل از ذهن خود خارج کنند. با توجه به حضور گروهی از بازیگران محشر و قدیمی دو فیلم نخست و کاراکترهای جدید انتظار می‌رود که فیلم شکارچیان روح 2021 بتواند خاطرات خوش گذشته را برای طرفداران این فرنچایز زنده کند.

اکنون تنها باید منتظر باشیم و ببینیم که فیلم چهارم فرنچایز شکارچیان روح چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت و قادر است تا چه حد توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا