اخبار سینما

معرفی کامل فیلم The King’s man 2021

فیلم سینمایی The King’s Man (مرد شاه) یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم‌های 2021 است. این فیلم در ابتدا برای اکران در سال 2019 برنامه ریزی شده بود و پس از وقفه‌ای که در ساخت آن صورت گرفت، به اکران در سال 2020 تعویق افتاد و با اپیدمی شدن ویروس کرونا، نهایتا اکران آن به 2021 تخصیص داده شد.

به ‌نظر می‌رسد متیو وان مصمم است کینگز من (Kingsman) را به‌عنوان جهان بزرگ سینمایی بعدی معرفی کند؛ او قصد دارد با یک فیلم فرعی پیش‌درآمد این کار را انجام دهد.

ابتدا تصور می‌شد که این پیش‌درآمد با عنوان کینگزمن: بازی بزرگ (Kingsman: The Great Game) نام‌گذاری خواهد شد؛ اما اکنون به‌طور رسمی مشخص شد که این اثر کینگز من 3 (The King’s Man) نام دارد و داستان آن به جایی که همه‌چیز ازآنجا شروع شد بازخواهد گشت.

تاریخ اکران فیلم کینگز من 3

تاریخ اکران فیلم کینگزمن 3، در 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399) خواهد بود.

بازیگران فیلم کینگزمن 3

هنگامی که فیلم‎‌برداری این اثر آغاز شد، به‌طور رسمی لیست بازیگران درخشانی که قرار بود در آن به ایفای نقش بپردازند نیز انتشار یافت. رالف فاینز و هریس دیکنسون (ستاره فیلم Trust) به ترتیب در این فیلم نقش یک مامور کینگزمن و یک نوجوان بریتانیایی به نام کنراد را ایفا می‌کنند.

ازجمله بازیگران دیگری که در فیلم کینگز من 3 به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، رابرت آرامایو و استنلی توچی اشاره کرد. هنوز نمی‌دانیم که این بازیگران نقش چه کاراکترهایی را در این فیلم ایفا خواهند کرد.

با توجه به دوره زمانی که داستان این فیلم پیش‌درآمد در آن جریان خواهد داشت، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازیگرانی همچون کالین فرث و مارک استرانگ برای ایفای نقش‌های خود در آن حضور داشته باشند؛ شاید اگر فیلم کینگز من صحنه‌هایی از زمان حال و یا مقدماتی از فیلم کینگزمن 3 (Kingsman 3) را نشان دهد، ما بتوانیم شاهد حضور بازیگران ذکر شده در این فیلم پیش‌درآمد باشیم.

داستان فیلم کینگز من

حوادث این فیلم فرعی در اوایل دهه 1900 رخ می‌دهد و داستان آن به منشا تشکیل سازمان کینگزمن اشاره خواهد داشت؛ یعنی قبل از اینکه افرادی مانند هری هارت و اگزی در آن حضور پیدا کنند.

درست مانند فیلم نخست، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مامور برجسته کینگزمن فردی را تحت حمایت خود قرار داده و روش‌های سازمان را به او بیاموزد. تارون اگرتون (یکی از بازیگران مجموعه فیلم‌های کینگزمن) راجع به مامور کینگزمن در این فیلم گفت:

«ایده او برای فرد جدید به شکل شگفت‌انگیزی هیجان‌انگیز است.»

بعد از انتشار نخستین تریلر فیلم کینگز من، یک خلاصه داستان رسمی نیز از آن منتشر شد. اگرچه چیز زیادی نمی‌توان از این خلاصه داستان برداشت کرد. خلاصه داستان فیلم کینگز من بدین شرح است:

«درحالی‌که مجموعه‌ای از بدترین اشخاص ستمکار و جنایتکاران وحشتناک تاریخ برای برنامه‌ریزی یک جنگ جهت نابودی میلیون‌ها انسان با یکدیگر همکاری می‌کنند، یک مرد برای توقف آن‌ها باید با زمان مقابله کند. منشا نخستین آژانس اطلاعاتی مستقل را کشف کنید.»

تریلر فیلم کینگز من

نخستین تریلر فیلم کینگز من در تاریخ 15 جولای 2019 (24 تیر 1398) منتشر شد.

دانلود فیلم کینگزمن The Kings Man 2021 از سایت هکس دانلود

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا