اخبار سینما

معرفی کامل انیمیشن Rumble 2021

تاریخ اکران انیمیشن رامبل – انیمیشن Rumble اثری ورزشی و کمدی به کارگردانی همیش گریو است که جزو بهترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود. این انیمیشن بر اساس کتابی به نام Monster on the Hill اثر راب هرل ساخته شده است.

تاریخ اکران انیمیشن رامبل

تاریخ اکران انیمیشن رامبل در 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 1399) خواهد بود.

بازیگران انیمیشن رامبل

انیمیشن رامبل توسط همیش گریو کارگردانی خواهد شد. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط متی لایبرمن و ایتان کوهن نوشته شده است. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر کردیم انیمیشن رامبل بر اساس رمانی به نام Monster on the Hill ساخته می‌شود که در سال 2013 منتشر شده بود.

ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که حضور آن‌ها در این انیمیشن به شکل رسمی تایید شده است می‌توان به جرالدین ویسواناتان در نقش وینی مک‌ایوی (یک مربی کشتی مشتاق)، ویل آرنت در نقش استیو (یک هیولای غول‌پیکر قرمز و کشتی‌گیر تازه‌کار)، تری کروس در نقش تنتاکولار (یک هیولای کله کوسه‌ای که بر رقابت‌های قهرمانی کشتی سلطنت می‌کند) و فرد ملامد در نقش شهردار اشاره کرد.

بکی لینچ، رومن رینز، بن شوارتز، جیمی تاترو، تونی دانزا، سوزان کلچی واتسون و استفن ای. اسمیت ازجمله صداپیشگان دیگری هستند که جهت ایفای نقش‌هایی نامشخص در این انیمیشن حضور دارند.

داستان انیمیشن رامبل

داستان این انیمیشن در جهانی جریان دارد که در آن هیولاهای غول‌پیکر و انسان‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند؛ هیولاها ورزشکارانی فوق‌العاده هستند که در یک مسابقه پرطرفدار جهانی کشتی حرفه‌ای به نام کشتی هیولا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

زنی جوان به نام وینی قصد دارد تا قدم در راه پدرش بگذارد و یک هیولای بی‌تجربه و دوست‌داشتنی به نام استیو را برای رقابت‌های جهانی کشتی آماده کند. وینی قصد دارد استیو را به یک قهرمان جهانی کشتی تبدیل کند تا او بتواند در مقابل قهرمانی فعلی جهان یعنی تنتاکولار قرار بگیرد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا