اخبار سینما

معرفی کامل فیلم Mortal Kombat 2021

مورتال کامبت: نابودی (Mortal Kombat: Annihilation) به‌عنوان فیلمی که در سال 1997 بر اساس بازی ویدیویی ساخته شد بود، عملکرد نسبتا خوبی داشت؛ اما ما در این مطلب قصد نداریم در مورد فیلم نخست حرف بزنیم.

بعد از گذشت بیش از 20 سال از اکران فیلم مورتال کامبت: نابودی که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی مورتال کامبت ساخته‌شده بود، جیمز وان کارگردان فیلم‌هایی چون احضار (The Conjuring) و آکوامن (Aquaman) تصمیم به کار روی یک عنوان بازسازی‌شده از فیلم اصلی مورتال کامبت گرفت؛ البته وان به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

سیمون مک‌کوئید قرار است در اولین تجربه کارگردانی‌اش این ریبوت را کارگردانی کند. گرگ روسو که مشغول کار روی ریبوت فیلم رزیدنت اویل نیز است، به‌عنوان نویسنده در فیلم بازراه‌اندازی مورتال کامبت حضور خواهد داشت.

بازیگران فیلم مورتال کامبت

اگر یک دلیل وجود داشته باشد که برای این عنوان هیجان‌زده باشید، آن این است که سازندگان به‌دنبال جمع‌آوری یک گروه بازیگری باورنکردنی هستند.

مسلما این فیلم نمی‌تواند تمام شخصیت‌هایی که تا به امروز در بازی‌های ویدیویی مورتال کامبت معرفی‌شده‌اند، به تصویر بکشد. اما به‌طور حتم بیشتر بازیکن‌های بزرگی که انتظار دارید در فیلم حضور خواهند داشت. لیست بازیگران و کاراکترهایی که تاکنون حضور آن‌ها در ریبوت مورتال کامبت تایید شده، بدین شرح است:

  • جو تسلیم در نقش بی هان / ساب-زیرو
  • تادانابو آسانو در نقش ریدن
  • مکاد بروکس در نقش جکس
  • سیسی استرینگر در نقش میلینا
  • لودی لین در نقش لیو کانگ
  • جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید
  • جاش لاوسون در نقش کینو
  • چین هان در نقش شنگ سونگ
  • هیرویوکی سانادا در نقش هانزو هاساشی / اسکورپیون
  • مکس هوانگ در نقش کونگ لائو

همچنین اعلام شده که لوئیز تان قرار است نقش یک کاراکتر اصلی نامشخص را در این فیلم ایفا کند. آیا ما شاهد کاراکتر جدیدی با بازی او خواهیم بود؟ یا اینکه او قرار است نقش شخصیتی مانند جانی کیج را ایفا کند و آن را پنهان می‌کند؟ تان خود دراین‌باره صحبتی انجام نداده است؛ این بازیگر در توییتر درباره هیجانش برای ایفای این نقش گفت:

«من در تمام طول زندگی‌ام برای این کار آموزش دیده‌ام و به همین دلیل نیز شما را ناامید نمی‌کنم. برای به‌وجودآوردن این واقعیت به کمک این استودیوی خاص و این داستان افسانه‌ای هیجان‌زده هستم؛ این یک رویای کودکی برایم محسوب می‌شود که تجلی یافته است. این را به پدرم، مادرم، تمام اشخاصی که به من باور داشتند و حتی افرادی که به من باور نداشتند، تقدیم می‌کنم؛ برای تمام طرفداران، برای شما، راند نخست…»

داستان فیلم مورتال کامبت

در این زمان نمی‌توانیم به‌طورقطعی راجع به داستان فیلم مورتال کامبت صحبت کنیم؛ زیرا هنوز هیچ خلاصه داستانی به شکل رسمی برای این فیلم منتشرنشده است.

بنابراین می‌توانیم طبق حدسیات بیان کنیم که احتمالا این ریبوت ساختار خشن بازی‌ها را دنبال می‌کند که در آن جنگویانی مانند لیو کانگ و سونیا بلید برای نجات زمین از شر جادوگر شیطانی، شنگ سونگ، وارد یک تورنومنت می‌شوند.

چیز دیگری که در مورد فیلم مورتال کامبت می‌دانیم آن است که این فیلم به‌هیچ‌وجه جلوی صحنه‌های خونین را نمی‌گیرد و ما در آن شاهد برخی از مرگ‌ومیر‌های برجسته با اقتباس از بازی‌های ویدیویی خواهیم بود.

گرگ روسو راجع به درجه سنی فیلم مورتال کامبت در توییتر خود نوشت:

«مورتال کامبت برای نخستین بار با درجه سنی بزرگ‌سال ساخته خواهد شد؛ مرگ‌ومیرها و پایان‌ها روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ سینما به ‌تصویر کشیده خواهند شد. (و نه من قرار نیست بگویم کدام‌یک از مرگ‌ومیرها و پایان‌ها) شما تنها باید منتظر باشید و فیلم را ببینید.»

تاریخ اکران فیلم مورتال کامبت

این فیلم در تاریخ 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران می‌شود.

تریلر فیلم مورتال کامبت

هنوز تریلری از فیلم مورتال کامبت منشر نشده است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا