اخبار سینما

معرفی کامل فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway 2021

تاریخ اکران فیلم پیتر ربیت 2: فراری – فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway یکی از بهترین فیلم های 2021 به کارگردانی ویل گلوک محسوب می‌شود.این فیلم درواقع دنباله فیلم پیتر خرگوشه به‌حساب می‌آید که در سال 2018 اکران شده بود.

تاریخ اکران فیلم پیتر خرگوشه 2

تاریخ اکران فیلم پیتر خرگوشه 2 در 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399) خواهد بود.

بازیگران فیلم پیتر خرگوشه 2

بعد از موفقیت فیلم نخست، سازندگان تصمیم به تولید دنباله‌ای از آن گرفتند؛ فیلم نخست پیتر خرگوشه که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 351 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. بسیاری از منتقدان معتقد بودند در کنار داستان جذاب، یکی دیگر از فاکتورهایی که موجب موفقیت فیلم پیتر خرگوشه شده بود مربوط به عملکرد فوق‌العاده گروه بازیگری آن می‌شد.

به دلیل عملکرد عالی گروه بازیگری در فیلم نخست، بدون شک سازندگان برای ساخت فیلم دوم نیز از آن‌ها استفاده خواهند کرد. لیست بازیگران و صداپیشگانی که در فیلم دوم به ایفای نقش خواهند پرداخت بدین شرح است:

  • جیمز کوردن در نقش پیتر خرگوشه
  • مارگو رابی در نقش فلوپسلی خرگوشه
  • الیزابت دبیکی در نقش موپسی خرگوشه
  • ایمی هورنه در نقش کوتونتیل خرگوشه
  • کالین مودی در نقش بنجامین بانی
  • لنی جیمز در نقش بارنابی
  • دگاس ساموئل در نقش ویسکرز
  • سیا در نقش خانم تیگی وینکل
  • دامنل گلیسون در نقش آقای جرمی فیشر و همچنین توماس مک‌گریگور
  • رز بیرن در نقش جمیما پادل و همچنین کاراکتر بی
  • سم نیل در نقش تامی براک
  • اوین لزلی در نقش پیگلینگ بلاند
  • کریستین گزل در نقش فلیکس گوزن
  • دیمون هریمن در نقش تام کیتن

همچنین مشخص شده که ستاره سینما و تئاتر، دیوید اویلوو، قرار است نقش شخصیت شرور اصلی داستان را ایفا کند. این شخصیت شرور نیگل باسیل جونز نام دارد.

داستان فیلم پیتر خرگوشه 2

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر کردیم، اویلوو نقش کاراکتر شرور اصلی داستان، نیگل باسیل جونز را ایفا می‌کند. اویلوو راجع به این کاراکتر گفت:

«نیگل ناشری است که علاقه زیادی به کتاب نخست بی دارد. بنابراین باید بگوییم که او برنامه‌های بزرگی برای ادامه کتاب خواهد داشت.»

ما هنوز نمی‌دانیم که این برنامه‌ها چه خواهند بود؛ اما اویلوو در ادامه افزود:

«بگذارید که فقط بگویم کاراکتر من هیچ علاقه قلبی به خرگوش‌ها ندارد؛ دخترم قرار است از کاری که با خرگوش‌ها می‌خواهم انجام دهم بسیار ناراحت شود. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.»

گفته شده که شخصیت‌های جدیدی نیز به فیلم دوم اضافه خواهند شد؛ همچنین شاهد حضور برخی حیوانات واقعی در فیلم دوم خواهیم بود. (در فیلم نخست هیچ حیوان واقعی حضور نداشت)

دامنل گلیسون صداپیشه کاراکتر آقای جرمی فیشر و همچنین بازیگر نقش توماس مک‎گریگور گفت:

«توماس هنوز مشکلات خاص خود را با رفتار خرگوش‌ها دارد، اما می‌خواهد تا آن‌ها را بپذیرد. بی در حال یافتن جایگاه خود به‌عنوان یک هنرمند است. کتاب‌های او که فروش قابل قبولی دارند، مورد توجه یک ناشر قرار می‌گیرند؛ این آغاز داستان‌ آن‌ها در فیلم دوم است.»

ویل گلوک راجع به داستان فیلم دوم گفت:

«شاهد حضور همان کاراکترهای دوست‌داشتنی در فیلم دوم خواهید بود؛ اما داستان بسیار متفاوت‌ و بزرگ‌تر خواهد بود.»

بخش زیادی از حوادث فیلم نخست در خانه و باغ‌های زیبای آقای مک‌گریگور رخ داد؛ اما در فیلم دوم همه‌چیز تغییر خواهد کرد. جودی هیلدبرند، تهیه‌کننده اجرایی فیلم پیتر خرگوشه 2 دراین‌باره گفت:

«این فیلم قرار است ما را به سمت آن‌سوی باغ‌ها ببرد. در این فیلم شاهد یک فروشگاه حیوانات اهلی، اسکله‌ها و خیابان‌های مختلف خواهیم بود. ما در محله‌ها حضور پیدا می‌کنیم و یک سفر با قطار را در پیش داریم. کاراکترهای ما به مکان‌های بزرگ‌تر و چالش‌برانگیزتری وارد خواهند.»

با توجه به گفته‌های جودی، شاهد ماجراجویی‌های بزرگی در فیلم دوم خواهیم بود. بعد از حوادث فیلم نخست، پیتر و بی در فیلم پیتر خرگوشه 2 با یکدیگر ازدواج خواهند کرد؛ رز بیرن دراین‌باره گفت:

«صحنه ازدواج بسیار بامزه است؛ لحظات سرگرم‌کننده زیادی در آن صحنه وجود دارند که بسیار خنده‌دار هستند. بدون شک این ازدواج بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.»

بی در فیلم پیتر خرگوشه 2 با مرد رویاهایش ازدواج می‌کند؛ اما این بدان معنی نیست که همه‌چیز در داستان این فیلم بر وقف مراد او پیش خواهد رفت. فیلم نخست روی رابطه جالب بین پیتر و آقای مک‌گریگور تمرکز داشت؛ اما در فیلم دوم اوضاع تغییر می‌کند و ما شاهد معضل بزرگی خواهیم بود که بی باید با آن مواجه شود.

هنگامی که یک ناشر پرزرق‌وبرق قول موفقیت بزرگی را به بی می‌دهد، همه چیز تغییر می‌کند؛ درواقع بی به‌واسطه قول‌های این ناشر وارد یک دام بزرگ می‌شود و دیگر بخش‌های مهم زندگی‌اش را نادیده می‌گیرد. اویلوو راجع به این موضوع گفت:

«این معضلی است که فکر می‌کنم هر شخصی می‌تواند با آن روبه‌رو شود؛ به‌خصوص جوانانی که تحت فشار همسالان خود هستند و از آن‌ها تاثیر می‌گیرند.»

رز بیرن نیز گفت:

«سفری که کاراکتر من بی وارد آن‌ می‌شود، به‌نوعی توضیح موفقیت، اینکه چگونه به‌نظر می‌رسد و معنی آن را نشان می‌دهد.»

با ازدواج بی و آقای مک‌گریگور، پیتر کمی از داستان خاص خود را در فیلم دوم دنبال خواهد کرد. سازندگان اعلام کردند که می‌دانستند داستان پیتر در فیلم نخست به اتمام نرسیده است و او حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. هیلدبرند درباره این کاراکتر گفت:

«ما متوجه شدیم که راجع به پیتر حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم. ما قصد داریم او را وارد مکان‌هایی که کنیم که در آنجا احساس راحتی نداشته باشد و با شرایطش دست‌وپنجه نرم کند.»

داستان فیلم پیتر خرگوشه 2 دارای پیامی قدرتمند خواهد بود؛ ویل گلوک در این رابطه گفت:

«همه‌چیز درباره هویت است. همه‌چیز در مورد این است که مردم راجع به شما چه فکری ‌می‌کنند و اینکه درحقیقت شما چه کسی هستید.»

هیلدبرند گفت:

«از همان ابتدای فیلم پیتر سعی می‌کند تا خوب باشد. او تلاش می‌کند تا درست رفتار کند؛ پیتر باغ‌ها و گوجه‌فرنگی‌های مک‌گریگور را تنها می‌گذارد، اما نمی‌تواند بیکار باشد. همه‌چیز برای او به شکلی پیش می‌رود که افراد می‌گویند او خرگوش بدی است؛ اما خود پیتر نمی‌تواند آن را قبول کند. این موضوع بخش بزرگی از داستان فیلم دوم را شکل می‌دهد؛ اجازه ندهید مردم شما را توصیف کرده و به شما بگویند که چه چیزی هستید.»

موضوع دیگری که در فیلم دوم به آن پرداخته می‌شود، مربوط به خانواده است. هیلدبرند در ادامه گفت:

«خانواده‌ها می‌توانند در هر اندازه و شکلی باشند؛ آن‌ها می‌توانند بلند باشند، کوتاه باشند و با از هر نژادی باشند؛ مهم این است که آن‌ها خانواده هستند.»

اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم که سازندگان در فیلم پیتر خرگوشه 2 تا چه حد می‌توانند موفق ‌شوند پیام‌های مدنظر خود را به مخاطبان القا کنند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا