اخبار سینما

فیلم جدید تام کروز در فضا

ظاهرا تنها با یک تماس تلفنی تام کروز بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری برای ساخت فیلمش در فضا را گرفته است! ستاره پیشکسوت فیلم های «ماموریت غیر ممکن» طی مذاکره ای که با «ایلان ماسک» و ناسا داشته است می خواهد با همکاری آن ها فیلمش را خارج از سیاره زمین بسازد. «کریستوفر مک کواری» که با «کروز» در فیلم های «والکری»، هر دو فیلم «جک ریچر»، «ماموریت غیر ممکن: ملت یاغی»، «ماموریت غیر ممکن: فال اوت»، «تاپ گان: ماوریک» و دو عنوان بعدی «ماموریت غیر ممکن» همکاری داشته است، تهیه کنندگی این فیلم خلاقانه را بر عهده خواهد داشت.

«داگ لیمان» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و آنطور که گفته می شود همراه با «کروز» به فضا می رود. این سومین همکاری آنها بعد از فیلم های «لبه فردا» و «ساخت آمریکا» است. «ماسک» میلیاردر که پروژه های عجیب از او تا حال کم سر نزده است حلقه ارتباطی این فیلمسازان و ناسا است. هنوز جزئیاتی درباره داستان این فیلم در دسترس نیست و نمی دانیم چه کسی همراه «کروز» به فضا خواهد رفت. اما براساس گزارشات بودجه این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود.

براساس گزارش Deadline کروز با زحمت بسیار کمی توانست بودجه این پروژه را تامین کند. گفته می شود این بازیگر، «مک کواری» و «لیمان» با مدیران Universal ارتباط تصویری زوم برقرار و آنها را متقاعد کرده اند. کروز آنچنان برای انجام این پروژه از خود اشتیاق نشان داد که مدیران کمپانی با اینکه هنوز فیلمنامه این فیلم در دسترس نیست با تامین بودجه آن موافقت کردند.

در این گزارش آمده است که «کروز» و «لیمان» که هر دو خلبان نیز هستند، اوایل سال گذشته شاهد پرتاب موشک ایلان ماسک بنام SpaceX Falcon 9 (اولین مشارکت خصوصی-عمومی برای فرستادن فضانوردان به فضا) در فلوریدا بودند. جای تعجب دارد که «کروز» با علاقه ای که به انجام بدلکاری های خطرناک دارد، پیشنهاد نداده که خودش در آن موشک بنشیند!

از زمان اعلام خبر برای اولین بار در ماه مه سال گذشته، بسیاری حدس زدند که کروز چگونه قادر به انجام این کار است. مطمئنا او به دلیل ریسکی که برای انجام بدلکاری هایش در فیلم های « ماموریت غیر ممکن» کرده مشهور است اما این فیلم کاملا متفاوت است. با این حال، کاملا واضح است که شرکت Universal به کار او کاملا اطمینان دارد و بودجه نسبتا سنگینی را به او داده است.

اما سوال اینجاست که با توجه به هزینه های گزاف برای فرستادن گروه فیلمبرداری به فضا، چه میزان از فیلم در فضا فیلمبرداری می شود؟ با توجه به این امر، بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری کم به نظر می رسد. این در حالی است که خرج ساخت فیلم های پر فروش این روزها به راحتی تا ۳۵۰ میلیون دلار نیز بالا می رود. اما اگر فیلم برداری واقعا در فضا انجام شود شاید بودجه کمتری صرف جلوه های تصویری شود وUniversal می تواند این بودجه را متعادل کند. بهرحال به تام کروز اعتماد کنید تا کاری که حتی هیچ کس فکرش را هم نمی کند، با موفقیت انجام دهد.

«ارائه شده در سایت فیلم مترجم»

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا