اخبار سینما

اثر جدید نادر مقدس در راه جشنواره فجر

فرم جدیدترین فیلم بلند سینمایی نادر مقدس برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر پر شد.

جدیدترین فیلم بلند سینمایی نادر مقدس «شاه ماهی» است که فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده و این روز‌ها مراحل پایانی کار‌های فنی خود را سپری می‌کند.

معرفی کارگردان

نادر مقدس متولد 1337 آمل است. وی فعالیت هنری خود را از دوران نوجوانی آغاز کرد و به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت و به تدریس در زمینه موسیقی پرداخت و فعالیت فیلمسازی خود را از همین مرکز آغاز و سال ها بعد موفق به ساخت چندین فیلم کوتاه 16و 35 میلیمتری از جمله «کوره های آتش» شد. او همچنین در عرصه کارهای تلویزیونی نیز به فعالیت پرداخت و در دو مجموعه تلویزیونی «دومین انفجار» و «تنگنا» حضور پیدا کرد. فیلمنامه نویسی، مدیریت تولید و دستیاری بخشی دیگر از فعالیت های مقدس را تشکیل می دهد.

بازیگران فبلم

رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمدصادق یزدانی، همایون ارشادی، فریبا کوثری

داستان فیلم جدید نادر مقدس

داستان تارا و دوستانش است که در آستانه ورود به دانشگاه هستند ، آن ها برای حل بحران عطا ، دوست دوران کودکی شان سفر پر ماجرایی را آغاز می کنند…

لیست کامل عوامل فیلم شاه ماهی

کارگردان: نادر مقدس، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه: افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، تدوین: محمد علی سجادی، صداگذاری: سید محمود موسوی نژاد، صدابردار: فرشید احمدی، مجری طرح: ناصر مقدس، مدیر تولید: مهدی حیدری، دستیار اول و برنامه ریز: بیژن حجازی، دستیار دوم: حسین گودرزی، منشی صحنه: مژگان مظاهری، عکاس: مژده مرادی، طراح گریم: محمدرضا قومی، سرپرست گریم: مهدی شعبانی، طراح لباس: سمیه سنقری، مدیر تدارکات: علی بهرام، تصویربرداری پشت صحنه: ری را حیدری.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا