اخبار سینما

معرفی سومین اثر خانم مریم بحرالعلومی

«قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، به زودی پس از صدور پروانه ساخت جلوی دوربین می‌رود.

فیلم «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی این روز‌ها مرحله پیش‌تولید را با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی سپری می‌کند تا پس از صدور پروانه ساخت، مقابل دوربین برود.

«قطع فوری» سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی پس از فیلم‌های «پاسیو» و «شهربانو» به شمار می‌رود.

 

 

معرفی کارگردان

مریم بحرالعلومی متولد اردیبهشت سال 1364 در تهران و فرزند زنده‌یاد ابراهیم بحرالعلومی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. او مدرک سینمااز دانشگاه استانبول دارد و عضو انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینمای ایران است. مریم بحرالعلومی فعالیت خود را از 14 سالگی با منشی‌گری صحنه آغاز کرد و در کنار فعالیت‌های مختلف هنری از سال 1384 تاکنون به صورت حرفه ای با عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز با کارگردان‌های بسیاری کسب تجربه کرده است. «پاسیو» اولین فیلم بلند داستانی او در مقام کارگردان، فیلمنامه‌نویس و مجری طرح است.

بازیگران فبلم

شقایق فراهانی، علی انصاریان، افسانه کمالی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی ساسان کریمی

داستان فیلم جدید مریم بحرالعلومی

فیلمنامه «قطع فوری» بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی در قالب اجتماعی به نگارش در آمده و روایتگر داستانی متفاوت در شبی پاییزی است که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند.

لیست کامل عوامل فیلم قطع فوری

کارگردان و تهیه کننده: مریم بحرالعلومی، نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان وزیری، عکاس: علی یعقوبی، دستیار دوم کارگردان: محمد منتظمی، مشاور روانشناس: روشنک نراقی، طراح لوگو: امیر صومعه، گرافیست: غزل رنجبری، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: مریم قربانی‌نیا.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا