اخبار سینما

52 هرتز اولین کار سینمایی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش کارگردان «۵۲ هرتز» از آخرین وضعیت تولید این فیلم و حضور در جشنواره فیلم فجر گفت.

امیر غفارمنش درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» گفت: این فیلم روزهای پایانی مراحل فنی را طی می کند و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

وی با اشاره به حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم و تمام تلاش ما این است که نسخه نهایی را پیش از موعد مقرر آماده و ارائه کنیم.

معرفی کارگردان

امیر غفارمنش در سال 1347 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. این اولین تجربه بلند سینمایی امیر غفارمنش است که در آن از بازیگران حرفه‌ای و بازیگران جوان استفاده کرده است.

بازیگران فبلم

شقایق فراهانی , علیرضا استادی , امیر غفارمنش , علیرضا مهران , مهشید جوادی , سام حسامی , حمید رشید , علیرضا موسوی , بهروز پیروزیان

داستان فیلم جدید امیر غفارمنش

این فیلم قصه موازی سه جوان است که هریک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند.

لیست کامل عوامل فیلم ۵۲ هرتز

کارگردان: امیر غفارمنش / تهیه کننده: ابراهیم اصغری / نویسنده: بهمن حسینی / بازنویسی فیلمنامه: امیر غفارمنش , سجاد شهریاری / مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی / مدیر تولید: مهدی رجبی / طراح صحنه و لباس: امین جهانی / صدابردار: مسعود شاهوردی / تدوین: روزبه کلباسی / سرمایه گذار: مهدی عبدالله / صداگذاری: بهمن حیدری , مهدی جمشیدیان / موسیقی: سجاد راد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا