اخبار سینمامعرفی و بررسی

دومین فیلم کاوه صباغ زاده در راه جشنواره

جدیدترین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ زاده برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

فیلم بلند سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به‌کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده تا هفته آینده برای ارائه به فجر ۳۹ آماده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کاوه صباغ زاده گفت: نودونه درصد کار انجام‌شده است و تا هفته آینده فیلم آماده نمایش می‌شود.او ادامه داد: فرم شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را آماده کردیم و امیدواریم اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

خلاصه داستان فیلم

وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست…

بازیگران فیلم دوم کاوه صباغ زاده

حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی،سانیا رمضانی، سام ولی پور

عوامل فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

کارگردان: کاوه صباغ زاده، نویسنده فیلمنامه: کاوه صباغ زاده (اقتباسی آزاد از داستانی اثر آلن دوباتن)، تهیه‌کننده:مهدی صباغ‌زاده، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، مدیر تولید و مجری طرح:ناصر مقدس، مدیرفیلمبرداری:شهرام نجاریان، تدوین:پگاه احمدی، طراح جلوه‌های بصری:سینا قویدل، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه:محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس:آرام موسوی، گفتار متن: سارا بهرامی، موسیقی: پیام آزادی، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، برنامه‌ریز و دستیار اول:مهدی فهیمی، دستیار دوم: آوا بالاور، منشی صحنه: دنیا راد، جلوه‌های ویژه:ایمان کرمیان، آرش آقا بیک، طراح بدلکاری:امیر بدری

مراحل ساخت فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

صباغ زاده اظهار کرد: پیش‌تولید «رمانتیسم عماد و طوبا» از سه ماه پیش آغاز شد. تقریبا در اواخر این مرحله هستیم و فیلم را در نهایت ده تا پانزده روز آینده، کلید خواهیم زد.

او گفت: این فیلم از نظر پروداکشن، سنگین و پیچیده است، به‌ویژه آن که درآمدن فضای فیلم نیاز به حجم بالایی از جلوه‌های ویژه بصری دارد.صباغ‌زاده درباره نزدیک بودن فضای فیلم به فیلم اول خود گفت: فیلم از نظر فرم، شبیه به آن فیلم است اما نسبت به آن، از نگاه امیدوارانه‌تر و دنیای فانتزی‌تری برخوردار است.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا