اخبار سینما

معرفی کامل فیلم سینمایی زد و بند

فیلم بلند سینمایی «زد و بند» به‌کارگردانی داود نوروزی در مراحل فنی قرار دارد و برای ارایه به جشنواره سی ونهم ملی فیلم فجر آماده می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «زد و بند» نخستین فیلم بلند سینمایی داود نوروزی است که به ‌تهیه‌کنندگی مقصود جباری و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است و برای ارائه به جشنواره سی و نهم فیلم فجر آماده می‌شود.

داود نوروزی درباره آخرین وضعیت این فیلم عنوان کرد: در حال حاضر در مراحل فنی قرار داریم اما شرایط کرونایی روند کار را کند کرده است و امیدواریم شرایط مساعد شود تا بر اساس برنامه‌ریزی، پست‌پروداکشن (مراحل فنی) فیلم به اتمام برسد. این فیلم بلند سینمایی برای ارایه به جشنواره سی ونهم ملی فیلم فجر آماده می‌شود.

داستان فیلم

قصه‌ فیلم با روایتی معمایی به معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد.

بازیگران فیلم اول نوروزی

امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی و سید مهرداد ضیایی

عوامل ساخت فیلم سینمایی زد و بند

مدیر فیلم‌برداری: هاشم مرادی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاوید نیک، دستیار کارگردان: سالار آزادمنش، مجری طرح: محمد علی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، جانشین تولید: امیر حسین طاهریان، مدیر تدارکات: علیرضامحمدزاده، مشاور پروژه: دکترسارا احمدی.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا