اخبار کسب و کار

معرفی محصولات و تاریخچه برند اوریفلیم

آنطور که میدانید، برند اوریفلیم (Oriflame)، یگانه از معتبرترین برندهای فرآوری کننده ابزارها آرایشی در اروپاست که در جهان طرفداران خاصی به خویش وابستگی داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد کیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خویش بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و فناوری های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، پیروان زیادی، به خصوص افرادی که به پیرامون زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند. برای خرید محصولات اوریفلیم از نوع اصل و اورجینال حتما به فروشگاه شیکولات سر بزنید و بها محصولات اوریفلیم را ا نازلترینو بهترین قیمت دریافت نمایید.

همه چیز درباره اوریفلیم

داستان پیشرفت و تاریخچه اوریفلیم

داستان ما از جایی آغاز می شود که برادران آف يوكنيك به همراه دوستشان به نام Bengt Hellsten، تاریخچه اوریفلیم تصمیم می گیرند که برای زیبایی و سلامت پوست مردم، کاری خارق العاده اتمام دهند. درواقع کاری که در آن سررسید به ذهن کسی نرسیده بود و یا اگر هم دریافتی بود، جرات انجام آن را نداشتند. رویای آن ها در سنه ۱۹۶۷ در یک ساختمان باستانی که دو اتاق داغون داشت، آغاز شد. این ساختمان قدیمی در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد) قرار گرفته بود. آن ها با این کار می خواستند، زیبایی طبیعی را به مردمی که اندیشه می کردند زیبا نیستند، هدیه دهند. در دهه ۶۰ میلادی، با بوجود آمدن جنگ ضد ویتنام، جنگ های سبز و فعالان دانشجویی، کلمه زیبایی و مراقبت از پوست، دیگر معنی خاصی نداشت، چرا که خیلی از ملت به اندیشه سلامت پوست و بدن خویش نبودند. لذا با بوجود آمدن چنین اوضاعی، ایده برادران آف یوکنیک، با پیشباز خوبی روبرو نشد. آن ها برای شفا اوضاع بوجود آمده، تصمیم گرفتند که به جای سرمایه گذاری در فروشگاه های سلسله ای، از افرادی که خواستار ایجاد اشتغال هستند، استفاده نمایند. آن ها آموزش هایی راجع به سلامت و زیبایی و محصولاتی که باید ارائه می شد، به افراد طالب کار دادند و متعلق به ها خواستند که بعنوان مشاوره زیبایی (بازاریاب) به در منزل های ملت بروند و محصولات آرایشی اوریفلیم را معرفی نمایند. شرکت اوریفلیم با این ایده توانست، افراد زیادی را به چهره هرمی در سراسر جهان جذب نماید، و با این روند، یه یک کسب درآمدی فوق العاده برسد. این نظریه و شیوه فکر، توسط کمپانی اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد و مردم ایران هم که خواستار کارآفرینی بودند، بشدت پیشباز کردند؛ اما بخاطر دشواری ها و دست درازی کردن ها و مطابقت نداشتن با سامانه اسلامی ایران و اطاعت کردن از روش گلدکوئیستی، نمایندگی کمپانی اوریفلیم در ایران بسته شد. ولی پس از گذشت ۶ سال ازآن موضوع، شرکت وارنا از طریق ترکیه و ارمنستان، محصولات اوریفلیم را بدست مشاورانش به ایران ارسال کردو امروزه بازاریابی شبکه ای به صورت مفصل در ایران وجود دارد که به چهره قانونی نیز در حال کار و جنبش می باشد.

محصولات برند اوریفلیم

برخی از ویژگی های اوریفلیم

برند اوریفلیم، بعد از ۴۰ سنه از کار و جنبش خود، با پروا به فراز و نشیب هایی که داشته، توانست دستاوردهایی توسط آورد و سرمایه اندک خود را چند مساوی کند، حال در پیوستگی به کوتاه درباره دستاوردهای محصولات اوریفلیم می پردازیم:

محصولات آرایشی اوریفلیم به بیش از ۶۰ مملکت در جهان ارسال می شود.
درآمدسالانه اوریفلیم در حدود ۱٫۵ بیلیون یورو است.
شمار مشاوران بازاریابی اوریفلیم در حدود ۳٫۶ میلیون نفر در عالم است.
کمپانی اوریفلیم، دارای ۷۹۰۰ کارمند در سراسر دانشمند می باشد.
این شرکت، دارا ی ۱۰۰۰ نوع ابزارها آرایشی است.
Oriflamme، بنیانگذار و بنیادگزار اساس کودکان در دانشمند (World Childhood Foundation) نامیده می شود.
کمپانی اوریفلیم،دارای مرکز تحقیق و گسترش با بیش از ۱۰۰ دانشمند در دانشمند است.
محصولات اوریفلیم بدست ۵ کارخانه در کشورهایی چون: سوئد، چین، روسیه، هند و لهستان فرآوری می شود.
برند محصولات اوریفلیم، در بورس NASDAQ OMX در سال ۲۰۰۴ به ثبت دریافتی است.
از مهمترین مزایای محصولات اوریفلیم، تست نشدن محصولات بر روی حیوانات از ابتدای پیدایش تا به امروز بوده است.
کمپانی اوریفلیم، بیش از ۱۰۰ میلیون کاتالوگ دارد که به ۳۵ زبان در گیتی برگردان شده است.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا