اخبار کسب و کار

اکران آنلاین فیلم های سینمایی در پردیس نماوا

اکرن آنلاین اتفاقی تاریخی در کشور ما بود که پس از شیوع کرونا و فاصله گذاری های اجتماعی و بسته شدن سینما اتفاقی خوب اما غیر قابل فرار بود. با تعداد بالای فیلم های اکران نشده در طول سال گذشته و ظرفیت محدود سینما ها و صف طولانی که آثار برای اکران در گیشه سینما با آن مواجه بودند، اکران آنلاین یک راه حل عالی بود.
بعد از حضور فیلم سینمایی خروج در اکران آنلاین و موفقیت این راه حل در اولین قدم مسیر روشنی برای فیلم های ایرانی ایجاد کرد.

خروج حاتمی کیا در پردیس نماوا

فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا و با هنرمندی فرامرز قریبیان که به گفته خود این بازیگر آخرین حضورش در سینما خواهد بود داستانی بر اساس واقعیت را دنبال می‌کند که در طی آن چند کشاورز از شهر دزفول بعد از از بین رفتن زمین هایشان پا به سفری به سمت تهران می‌گذارند تا با ملاقات با رئیس جمهور بتوانند حق پایمال شده خود را زنده کنند اما در این مسیر با مقاومت بسیاری از ارگان های کشور روبرو می‌شوند و اتهام اختشاش در نظم عمومی را به جان می‌خرند.
قهرمان داستان فیلم خروج شاید یکی از جذاب ترین کاراکترهای فیلم های سینمایی این تیپی است. کشاورزی که در زمان جنگ فرمانده یکی از عملیات های نظامی بوده و تک تک نیروهایش را از دست داده وبا عذاب وجدانی ابدی درگیر است و این اتفاق را فرستی برای رستگاری‌اش میداند. دیدن فیلم خروج که جایزه بهترین جلوه‌های ویژه جشنواره فجر را نیز به خود اختصاص داد خالی از لطف نخواهد بود مخصوصا که آخرین فیلم فرامرز قریبیان نیز است.

فیلم طلا با بازی هومن سیدی ، نگار جواهریان و طناز طباطبایی

فیلم سینمایی طلا ساخته پرویز شهبازی

بعد از خروج نوبت به دیگر تهیه کنندگان سینما رسید تا شانس خود را با بسته شدن سینما ها و همچنین ناراحتی که از سینمادارها بابت سهم درامد فروش در اکران آنلاین امتحان کنند. نوبت به محمد شایسته و فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی رسید که معمولا فیلم هایش به مشکلات نسل جوان و متولدین دهه شصت پرداخته و در این فیلم هم با سبک جدیدی و با بهره بردن از چند ستاره سینما داستان جوانانی که برای هزینه روزمره شان مشکل دارند و به دنبال راهی برای راه اندازی بیزینس خودشن هستند را روایت کرده است.
طلا هم مثل خروج با استقبال خوبی توسط مردم روبرو شد و فروش خوبی داشت.

فیلم زیر نظر و حضور نصفه و نیمه در گیشه های سینما

زیر نظر

اولین فیلم کمدی که وارد پردیس نماوا و اکران آنلاین شد فیلم زیر نظر بود. زیر نظر که قرار بود جزء فیلمهای پرفروش سال ۹۸ باشد در اواسط اکران خود با تعطیلی سینما مواجه شد و با توجه به زمان باقیمانده از اکرانش پس از راه اندازی سینمای آنلاین و پردیس نماوا به تصمیم محمد شایسته این بار بر روی تلویزیون های خانه مردم نمایش داده شد و با حضور زیر نظر حالا میتوانیم منتظر دیگر آثار کمدی در پردیس نماوا باشیم مخصوصا که با حجم زیاد فیلمهایی که در جشنواره سی و هفتم و سی و هشتم نمایش داده شدند و هیچگاه فرصت حضو روی پرده سینما را پیدا نکردند ظرفیت سینما توان پخش این فیلمها را نخواهد داشت.
زیر نظر که رضا عطاران را به عنوان نقش اصلی دارد قطعا از جذابیت های خوبی برخوردار خواهد بود. بازیگری که در طول سالهای فعالیتش ضامن جذابیت و فروش یک اثر بوده و هست.

مهمانخانه ماه نو با مهناز افشار و اوشین

مهمانخانه ماه نو

یکی دیگر از فیلمهای حاضر در پردیس نماوا فیلم مهمانخانه ماه نو است که محصول مشترک ایران و ژاپن است. داستان زن و دختری که که با ورود یک مرد به زندگی شان با رمز و راز های قدیمی آشنا می‌شوند. تاکفومی تسوتسویی که از قدیم به کشور ایران علاقه داشته در سفرش به ایران از انگیزه‌اش برای ساخت یک فیلم خبر داد و این پروژه را چند وقت بعد عملی کرد. فیلمی درام و رمز آلود با حضور بازیگر خوب کشورمان مهناز افشار که این روزها در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همچنین آیاکو کوبایاشی بازیگر سریال اوشین یکی از سریال های پرطرفدار سال های دور تلویزیون قطعا برای دیدن جذاب خواهد بود.

اکران آنلاین فیلم تیغ ترمه در پردیس نماوا

تیغ و ترمه

تیغ و ترمه با بازی دیبا زاهدی، لاله اسکندری و پژمان بازغی و فیلم کشتارگاه با بازی مانی حقیقی، باران کوثری و امیر حسین فتحی پسر کارگردان پرآوازه سینما و تلویزیون حسن فتحی جدیدترین فیلم های پردیس نماوا و اکران آنلاین هستند.
کشتارگاه که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده سینما رت فیلمی اجتماعی است که به داستان قاچاق ارز می‌پردازد تحسین بسیاری از منتقدین را به همراه داشت. بازی فوق العاده امیر حسین فتحی که بیشتر در تئاتر فعالیت داشته دراین فیلم جزپ نکات بارز کیفیت این فیلم است. عباس امینی که خود زاده جنوب کشور است در این فیلم بیشتر لوکیشن های خود را از ان مناطق انتخاب کرده و حول داستانی پر کشش به موضوع قاچاق ارز از زاویه‌ای جدید پرداخته است.
تیغ و ترمه هم درام اجتماعی جذابی است که به داستان زندگی یک دختر میپردازد که با عمویش زندگی می‌کند و بازگشت ناگهانی مادرش مسیر جدیدی برای روزگار او رقم می‌زند. درامی که سبک داستانی اش مورد علاقه خانواده های ایرانی است.

تماشای آنلاین فیلم کشتارگاه در پردیس نماوا

فیلم کشتارگاه که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده سینما رت فیلمی اجتماعی است که به داستان قاچاق ارز می‌پردازد تحسین بسیاری از منتقدین را به همراه داشت. بازی فوق العاده امیر حسین فتحی که بیشتر در تئاتر فعالیت داشته دراین فیلم جزء نکات بارز کیفیت این فیلم است. عباس امینی که خود زاده جنوب کشور است در این فیلم بیشتر لوکیشن های خود را از ان مناطق انتخاب کرده و حول داستانی پر کشش به موضوع قاچاق ارز از زاویه‌ای جدید پرداخته است. باران کوثری نیز با بازی در نقش دختری جنوبی ما را به یاد روز سوم و بازی فوق‌العاده‌اش می‌اندازد و اجرایی همسان داشته.

نوشته اکران آنلاین فیلم های سینمایی در پردیس نماوا اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا