اخبار کسب و کار

معرفی فیلم سینمایی لیلاج با بازی مهران احمدی

معرفی فیلم لیلاج

لیلاج سومین فیلم سینمایی داریوش یاری است که نگارش آن به صورت مشترک توسط سارا خسروآبادی و داریوش یاری انجام شده است. این فیلم داستان فردی قمارباز است که از کار خود توبه کرده، اما عواقب گناهانش امروز دامن نزدیکانش را گرفته است. فیلمنامه این اثر سینمایی را به صورت مشترک سارا خسرو آبادی و داریوش یاری نوشته‌اند.

در ادامه به موارد زیر اشاره میکنیم :

  • خلاصه داستان فیلم
  • دانلود فیلم
  • بازیگران فیلم
  • جوایز و افتخارات فیلم
  • سایر عوامل سازنده فیلم

فیلم لیلاج

خلاصه داستان فیلم

در خلاصه داستان فیلم آمده است، رعنا نوازنده ساز قانون در شرف برگزاری کنسرتی در اروپاست که باخبر می‌شود دخترش برای نجات پدرش به زادگاه رعنا رفته، جایی که رعنا چند سال پیش از آنجا فرار کرده ‌است. رعنا برای نجات دخترش مجبور می‌شود. فیلم لیلاج با داستانی آسیب شناسانه در حوزه اجتماعی است و اغلب سکانس های آن در طبیعت و روی آب و در قایق تصویربرداری شده است.

دانلود فیلم لیلاج از طریق لینک زیر :

http://hexdownload.info/51406/laylaj-film/

 

بازيگران فیلم لیلاج

مهران احمدی، حامد کمیلی، نسرین بابایی، محیا دهقانی، رضا اخلاقی راد،مجید پتکی و کیمیا مرادیان در فیلم لیلاج به ایفای نقش پرداختند.

فیلم لیلاج

سایر عوامل سازنده

دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: وحید کاشی، مدیرفیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، صدابردار: مجید هاشمی پور، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: فردین خلعتبری، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، مدیر تولید: علی خلیلی، منشی صحنه: آیلار تقوی، عکاس: محمدرضا اصفهانی، مدیر روابط عمومی و رسانه: سپیده آرمان، سرمایه‌گذاران: علیرضا ابولقاسمی نژاد، داریوش یاری، بنیاد سینمایی فارابی، پخش: موسسه سینمایی راه عرفان

 

جوایز و افتخارات فیلم ایرانی لیلاج

فیلم لیلاج در نخستین حضور بین المللی خود توانست جوایز بهترین بازیگر مرد و زن جشنواره سانفرانسیسکو را کسب کند، محیا دهقانی برنده بهترین بازیگر نقش اول زن و مهران احمدی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در این جشنواره شدند.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سریال مانکن ساخته حسین سهیلی زاده با بازی فرزاد فرزین، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی و… سریالی است با داستانی عاشقانه و در این اثر می بینید که: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند. سریال در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی وعاشقانه می‌باشد در سریال محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و نازنین بیاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دکمه بازگشت به بالا