اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم جانگل کروز (Jungle Cruise) [جزئیات کامل، داستان، تریلر، بازیگران]

فیلم جانگل کروز (Jungle Cruise) یکی از عناوین مورد انتظار کمپانی دیزنی است که در سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران خواهد شد. در این فیلم بازیگران مورد علاقه دیزنی یعنی دواین جانسون و امیلی بلانت حضور دارند. طی این مطلب قصد داریم هر آن چیزی که تاکنون راجع‌به فیلم جانگل کروز مشخص شده است را برای شما مخاطبان تایم‌سیتی ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

داستان فیلم Jungle Cruise

فیلم جانگل کروز بر پایه یکی از جاذبه‌های گردشگری پارک‌های دیزنی که به همین نام است ساخته خواهد شد. جانسون در این فیلم نقش یک کاپیتان کشتی به‌نام فرانک را ایفا می‌کند که به‌همراه کاراکتر بلانت و برادرش مک‌گریگور (با بازی کمدین بریتانیایی جک وایتهال که برای بازی در سریال Good Omens شناخته می‌شود) وارد ماموریتی پرماجرا می‌شوند. در این ماموریت آن‌ها به‌دنبال درختی جادویی هستند که قدرت شفابخشی دارد.

طی این سفر مشاهده خواهیم کرد آن‌ها با حیوانات وحشی مبارزه کرده و در مقابل یک رقیب آلمانی قرار می‌گیرند. دیزنی در این اثر از عناصر فراطبیعی خود نیز استفاده کرده است. امیلی بلانت که اخیرا در فیلم بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns) کمپانی دیزنی بازی کرده بود فیلم جانگل کروز را اثری عاشقانه توصیف کرد.

دواین جانسون طی ویدیو پشت‌صحنه، این فیلم را ‌به‌عنوان بهترین ماجراجویی عمرش تلقی کرد. بیشتر اطلاعات مربوط به این پروژه مانند فیلم‌برداری، روند تولید، داستان و گروه بازیگری از طریق صفحه اینستاگرام جانسون به طرفداران داده می‌شد. این بازیگر قبلا نیز به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن موآنا (Moana) با دیزنی همکاری داشت.

جانسون طی پستی در اینستاگرامش طی ماه ژوئن کاراکتر بلانت را اینگونه توصیف کرد:

«نسخه زن ایندیانا جونز. او دارای جاه‌طلبی بی‌امانی جهت پیدا کردن یک چیز جادویی خاص است که می‌تواند زندگی بشر را برای همیشه بهبود ببخشد.»

طبق گفته دواین جانسون کاراکترش بهتر از هر شخص دیگری رودخانه آمازون را می‌شناسد. این کاراکتر تنها به پول، گربه‌اش و نوشیدنی اهمیت می‌دهد. جانسون سپس در تاریخ ۱۱ اکتبر طی یک استوری زنده در اینستاگرام آشکار کرد که این گربه درواقع یک پلنگ است. این بازیگر سپس افزود:

«در تلاش برای تغییر جهان و عاشق جذابیت من نشدن موفق باشی خانم.»

کمی اطلاعات راجع‌به جاذبه گردشگری جانگل کروز

بعد از موفقیت فرنچایز دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) عجیب نیست که کمپانی دیزنی بار دیگر به سراغ فیلمی بر پایه کشتی‌رانی برود. جانگل کروز حتی از دزدان دریایی نیز قدیمی‌تر است. Jungle Cruise تنها جاذبه گردشگری موجود در «سرزمین ماجراجویی» (Adventureland) طی روز افتتاحیه دیزنی‌‌لند در سال ۱۹۵۵ بود.

والت دیزنی طی برنامه تلویزیونی دیزنی‌لندش در سال ۱۹۵۶ گفت:

«از زمان افتتاح پارک دیزنی‌لند، سرزمین ماجراجویی یکی از محبوب‌ترین ناحیه‌ها محسوب می‌شود. یکی از مکان‌هایی که همه را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از افراد نسبت به آن کنجکاو بودند جاذبه گردشگری سرزمین جادویی بود. یعنی مکانی که حیوانات واقعی و حس‌وحال گرمسیری در آن وجود داشتند.»

جانگل کروز جاذبه‌ای گردشگری است که طی آن افرادی سوار قایق شده و در جنگلی مصنوعی سفر می‌کنند. در هر تور کاپیتانی وجود دارد که شما را همراهی کرده و داستانی را برایتان تعریف می‌کند. این قایق از کنار تمساح‌ها، پیراناها، میمون‌ها، فیل‌ها، کرگدن‌ها و آدمخواران عبور می‌کند.

تریلر فیلم Jungle Cruise

طی همایش D23 در تاریخ ۷ اکتبر جهت معرفی فیلم جانگل کروز دواین جانسون و امیلی بلانت حاضر شده و تصاویری از پشت‌صحنه این فیلم منتشر کردند. جانسون طی این همایش اعلام کرد در همین هفته اولین تیزر فیلم Jungle Cruise منتشر خواهد شد. جانسون در ادامه گفت:

«ما قصد داشتیم یک فیلم بزرگ‌، حماسی، عاشقانه و کمدی که دارای اکشن فوق‌العاده‌ای است خلق کنیم.»

هنگامی که بلانت با این توضیحات مخالف کرد، جانسون گفت:

«شما باید درک کنید آخرین باری که من در D23 بودم در فیلمی حضور داشتم که به معنای واقعی نقش یک کاراکتر نیمه‌خدا به نام ماوی را بازی کردم. بنابراین آن یک نیمه‌خدای انیمیشنی بود. درست است؟»

بلانت در پاسخ گفت:

«عجیب است. زیرا آخرین باری که من در اینجا حضور داشتم به معنای واقعی کلمه مری پاپینز بودم.»

دیزنی سرانجام در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) تریلری از فیلم Jungle Cruise منتشر کرد. صحنه ابتدایی این تریلر یعنی جایی که کاراکتر بلانت برای دزیدن یک شی از کلسکیونی در لندن تلاش و سپس توسط اتوبوسی سر باز فرار می‌کند؛ ما را به‌یاد فیلم‌هایی چون ایندیانا جونز (Indiana Jones) و مومیایی (The Mummy) می‌اندازد.

ادامه شاهد اولین تریلر رسمی فیلم جانگل کروز باشید:

هنگامی که ما در این تریلر با فرانک یک کاپیتان جانگل کروز آشنا می‌شویم پی می‌بریم او برای اجرای ترفندهایش جهت افزایش قدرت ماجراجویی تورهایش از افرادی آمازونی کمک می‌گیرد.

بلانت برای پی به بردن به اینکه آیا واقعا درختی در آمازون وجود دارد که مردم را شفا دهد؟ تصمیم می‌گیرد وارد سفری خطرناک شود. او برای عبور از رودخانه‌های مرموز آمازون به کمک فرانک نیاز دارد. درنتیجه سعی می‌کند در ازای پول او را برای همراهی در این سفر قانع کند. سرانجام فرانک و لیلی در این ماجراجویی با نیروهای عجیبی مواجه می‌شوند که باید با آن‌ها مقابله کنند.

با توجه به این دیالوگ فرانک خطاب به لیلی: «اگر به افسانه‌های باور داری، باید به نفرین‌ها هم باور داشته باشی.» ما می‌بینیم مردی که در ریشه درختی پیچیده شده و مردی که از جنس درخت انگور است به آن‌ها حمله می‌کنند. این صحنه‌ها به‌نوعی ما را به‌یاد فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب می‌اندازد. انفجارها، درگیری‌ها و قایق نزدیک به سقوط از آبشار، ویژگی‌هایی هستند که مخاطب را با تماشای آن‌ها در این تریلر به اوج هیجان می‌رسانند.

تاریخ اکران فیلم Jungle Cruise

توییتی از وایتهال نشان داد که فیلم‌برداری این فیلم در ماه می ۲۰۱۸ در هاوایی انجام شد. فیلم‌برداری این پروژه سپس در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ به‌اتمام رسید. کمپانی والت‌دیزنی سپس طی یک ویدیو برای اعلام تاریخ اکران این فیلم که قرار بود در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) باشد این موضوع را ذکر کرد.

اما درنهایت تاریخ اکران این فیلم تا تابستان ۲۰۲۰ تاخیر خورد و دواین جانسون طی پستی در اینستاگرامش رسما اعلام کرد مراحل تولید فیلم جانگل کروز در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌اتمام رسید. او در اینستاگرامش نوشت:

«خانم‌ها و آقایان مراحل تولید فیلم جانگل کروز دیزنی ما رسما به‌پایان رسید.»

به‌لطف توییتی از جانسون اکنون می‌دانیم فیلم جانگل کروز از تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

بازیگران فیلم Jungle Cruise

این فیلم توسط ژاومه کویت-سرا (سازنده فیلم‌های The Shallows و The Commuter کارگردانی شد. بازیگرانی که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند عبارت‌اند از:

دواین جانسون در نقس فرانک، امیلی بلانت در نقش لیلی هوتون، جک وایتهال در نقش مک‌گریگور هوتون، رافائل آلخاندرو در نقش زایکو، اندی نیمان در نقش جیمز هابز-کادینگتون، سیمونه لاکهارت در نقش آنا و سولم کالدرون در نقش کویلا.

نظر شما راجع‌به فیلم مورد انتظار جانگل کروز چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت فرنچایز دزدان دریایی کارائیب را تکرار کند؟ آیا دیزنی با این فیلم جدید می‌تواند طرفداران را برای تولید دنباله‌های آن قانع کند؟ نظرهای خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۲ (با ترافیک نیم‌بها)
  • نمرات و خلاصه نقدهای فصل سوم سریال The Crown از منابع معتبر
  • پیکسار اولین تریلر از انیمشین جدید Soul با صداپیشگی جیمی فاکس را منتشر کرد

نوشته تاریخ اکران فیلم جانگل کروز (Jungle Cruise) [جزئیات کامل، داستان، تریلر، بازیگران] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا